Grzegorz Miłkowski prelegentem na CRASH Mondays!

W Krakowie w każdy pierwszy poniedziałek miesiąc odbywa się CRASH Mondays – wydarzenie dla marketerów, podczas którego marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Nowy rok rozpoczęliśmy od content marketingu. Event otworzył nasz CEO, Grzegorz Miłkowski.

Czwórka prelegentów dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem z obszaru content marketingu. Oprócz naszego CEO na scenie pojawiły się trzy praktyczki: Dorota Dałek – na co dzień Content Marketing Manager w grupie Eurozet (m.in. RadioZET), Sylwia Woźniak, Manager ds. Marketingu w agencji Veneo oraz Anna Przybysz – trenerka i praktyk z branży Public Relations.

Grzegorz Miłkowski wygłosił prelekcję pt. Content marketing dla trudnych i aseksualnych produktów – boczek, sejf i DTP. Prelekcja oparta była o prezentację pięciu case study projektów prowadzonych przez agencję w ostatnim czasie.

Zostały zaprezentowane konkretne przykłady dla sektora B2B i B2C. Zaprezentowane case study dotyczyły naszych klientów: marki Kaminiarz, dla której stworzyliśmy portal branded contentowy Lubięnaboczku.pl. O jego wdrożeniu i efektach kampanii odczarowywania boczku możecie przeczytać w opracowanym przez nas case study na łamach portalu Content Standard.

Na tymże samym portalu szeroko został omówiony projekt WysipiamSię.pl, który od marca 2017 prowadzimy dla słowackiej firmy Materasso.

Uczestnicy mogli zobaczyć, jak od kuchni tworzymy dwa projekty dla firmy Kserkop – firmowy blog oraz portal Printologia.pl, dowiedzieć się jak połączyć komunikację B2B i B2C w jednym blogu na podstawie case study firmy Sejfer, a także zobaczyć co stoi za sukcesem najnowszej kampanii z firmą mFinanse.

Organizatorzy CRASH Mondays zadbali również o uwiecznienie wystąpień prelegentów. Serdecznie zapraszamy do video z prelekcji Grzegorza Miłkowskiego!

blog comments powered by Disqus