To już czwarty rok współpracy z Grupą PSB!

kategoria: klienci
2 min

Grupa Polskie Składy Budowlane przedłużyła umowę z naszą agencją w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych dla Grupy oraz sieci sklepów PSB Mrówka.

Grupę Polskie Składy Budowlane obsługujemy od 2016 roku. Współpraca rozpoczęła się od roli konsultanta w zakresie działań komunikacyjnych w digitalu. Od 2017 roku zespół agencyjny odpowiada za realizację strategii content marketingowej, której celem jest budowanie zaangażowanej społeczności wokół profili wchodzących w skład Grupy PSB, w tym sieci sklepów stacjonarnych i internetowego PSB Mrówka na Facebooku i Instagramie.

Udało się nam przez ten czas wypracować strategię komunikacji opartą o dogłębne zrozumienie grupy docelowej PSB. Zawsze możemy liczyć na inwencję i sprawność agencji w realizacji powierzonych działań

– mówi Anna Kamińska, Dyrektor Marketingu ds. współpracy z dostawcami w Grupie PSB.

W styczniu 2019 r. Grupa przedłużyła współpracę z agencją na kolejny rok w tym samym zakresie, tj. opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji, kreację, bieżącą moderację kanałów oraz prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych.

Niewątpliwie udaje nam się w ten sposób realizować zamierzone cele wizerunkowe w tych kanałach komunikacji, zaś przedłużenie współpracy na kolejny okres jest jednoznacznym potwierdzeniem satysfakcji z dotychczasowych działań

– dodaje Kamińska.

Grupa PSB Handel S.A. działa na rynku od 20 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa to ponad 395 małych i średnich firm z całej Polski, które prowadzą handel w 303 składach budowlanych, w 285 marketach PSB-Mrówka oraz w 62 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje ok. 13 tysięcy osób.

 

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategoria:

klienci