Bausch

Bausch Health Poland Sp z o.o. to firma farmaceutyczna, która w swoim portfolio skupia ponad 300 marek. Działa w różnych obszarach terapeutycznych – kardiologii, okulistyce, urologii, gastroenterologii, neurologii, onkologii i dermatologii.

Background

Klient zgłosił się do nas z pytaniem, jak dotrzeć z komunikacją produktową (soczewki kontaktowe i płyny do soczewek) do różnych grup docelowych: klientów końcowych, optometrystów oraz innych pracowników salonów optycznych.

Wyzwanie

Stworzenie serwisu z treściami edukacyjnymi, które skupiają się na doborze soczewek i higienie wzroku. Zredagowanie treści, opierających się na źródłach naukowych oraz wiedzy medycznej, w taki sposób, aby były one przystępne i zrozumiałe dla czytelników.

Realizacja

Przeprowadziliśmy wywiady wśród pracowników oraz klientów firmy. Wykonaliśmy analizę trendów wyszukiwania oraz słów kluczowych. Pozyskane informacje pozwoliły nam wypełnić lukę informacyjną w grupach docelowych. Przeanalizowaliśmy działania konkurencji. Następnie wdrożyliśmy zdywersyfikowany plan formatów contentowych. Wspieraliśmy Klienta na etapie tworzenia strony blog.ultrabenefit.pl – zarówno pod kątem architektury treści, jak i jej optymalizacji SEO. Czytelnicy mogą znaleźć na blogu treści z poradami dotyczącymi wzroku, soczewek oraz produktów marki. Przygotowaliśmy kampanię na Facebooku, a także w Google Ads. Stworzyliśmy automatyczny newsletter oparty o sekwencję wiadomości e-mail.

Formaty contentu / Usługi

Blog

SEO

Artykuły

Infografiki

Kampania PPC

Newsletter