Be Active, Be Your Change był międzynarodowym konkursem w ramach akcji #MamWpływ. Organizował ją serwis Vibez należący do grupy Wirtualna Polska. Wydarzenie skierowane było do młodych osób, które interesują się dziennikarstwem.
Case Study
Be Active, Be Your Change – promocja konkursu Vibez.pl

Background
Odbiorcami konkursu były młode osoby między 18 a 29 rokiem życia pochodzące z krajów Unii Europejskiej – zainteresowane dziennikarstwem, zaangażowane społecznie i chętne, by zmieniać otaczającą je rzeczywistość.
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu artykułu lub krótkiego wideo z wykorzystaniem mediów społecznościowych (YouTube, TikTok, Instagram). Materiał poruszać miał tematy ważne dla młodego pokolenia, jak np. ekologia, równość, zdrowie psychiczne.
Wyzwanie
Promocja konkursu w mediach społecznościowych: Facebooku, Instagramie oraz TikToku z uwzględnieniem specyfiki grupy docelowej, jaką jest generacja Z.

Realizacja
Nasze działania polegały na stworzeniu kampanii zachęcającej do udziału w konkursie. Prowadziliśmy komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok). W ramach promocji konkursu dodatkowo odpowiadaliśmy za prowadzenie działań reklamowych za pośrednictwem Mety i Google Ads.
Z Vibez współpracowaliśmy także przy promocji akcji #MamWpływ.
ContentHouse wykonał dla nas działania w ramach projektu #MyImpact. Wspierali nas w promocji konkursu i zrobili to doskonale, pozyskując w zaledwie tydzień niemałą liczbę uczestników wymaganych do jego realizacji. Agencja prowadziła też regularną komunikację w social media oraz kampanię mediową, skutecznie budując zasięg publikowanych treści i zaangażowanie społeczności. Polecam ich szczerze jako partnera do współpracy.
Urszula Mańkowska | Brand Manager | Wirtualna Polska Media