Be Active, Be Your Change – promocja konkursu Vibez.pl

Be Active, Be Your Change był międzynarodowym konkursem w ramach akcji #MamWpływ. Organizował ją serwis Vibez należący do grupy Wirtualna Polska. Wydarzenie skierowane było do młodych osób, które interesują się dziennikarstwem.  

Konkurs Be Active, Be Your Change

Background

Odbiorcami konkursu były młode osoby między 18 a 29 rokiem życia pochodzące z krajów Unii Europejskiej – zainteresowane dziennikarstwem, zaangażowane społecznie i chętne, by zmieniać otaczającą je rzeczywistość. 

Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu artykułu lub krótkiego wideo z wykorzystaniem mediów społecznościowych (YouTube, TikTok, Instagram). Materiał poruszać miał tematy ważne dla młodego pokolenia, jak np. ekologia, równość, zdrowie psychiczne.  

Wyzwanie

Promocja konkursu w mediach społecznościowych: Facebooku, Instagramie oraz TikToku z uwzględnieniem specyfiki grupy docelowej, jaką jest generacja Z. 

Realizacja

Nasze działania polegały na stworzeniu kampanii zachęcającej do udziału w konkursie. Prowadziliśmy komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok). W ramach promocji konkursu dodatkowo odpowiadaliśmy za prowadzenie działań reklamowych za pośrednictwem Mety i Google Ads. 

Z Vibez współpracowaliśmy także przy promocji akcji #MamWpływ.

 

ContentHouse wykonał dla nas działania w ramach projektu #MyImpact. Wspierali nas w promocji konkursu i zrobili to doskonale, pozyskując w zaledwie tydzień niemałą liczbę uczestników wymaganych do jego realizacji. Agencja prowadziła też regularną komunikację w social media oraz kampanię mediową, skutecznie budując zasięg publikowanych treści i zaangażowanie społeczności. Polecam ich szczerze jako partnera do współpracy.

Urszula Mańkowska | Brand Manager | Wirtualna Polska Media

// kod Insight Tag _ LinkedIn window.lintrk('track', { conversion_id: 22420929 });