Działania prowadziliśmy przez cały czas trwania akcji #MamWpływ – od czerwca do września 2024 roku. Był to międzynarodowy projekt, w którym wzięły również udział redakcje z państw partnerskich: Litwy, Bułgarii, Chorwacji i Rumunii.
Głównym celem kampanii było podkreślenie wpływu, jaki Zetki mają zarówno na swoje życie, jak i na otaczającą je rzeczywistość. Filarami komunikacji w mediach społecznościowych były tematy szczególnie ważne dla młodego pokolenia: ekologia, zdrowie psychiczne, LGBTQIA+ i zaangażowanie społeczne. Ponadto postawiliśmy na autentyczność, inkluzywność oraz odpowiedź na codzienne doświadczenia generacji Z.
Obsługiwaliśmy kanały Vibez na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz YouTube. Publikowaliśmy treści w wielu formatach: posty statyczne, animacje, quizy, ankiety, memy oraz materiały wideo. Zdecydowaliśmy się także na współpracę z zaangażowanymi społecznie influencerami. Byli to:
- @mudormood – łamiący stereotypy związane z płcią i promujący samoakceptację,
- @kimikohime – popularyzująca wiedzę o Korei, Japonii i k-popie,
- @ginciaaaa – promująca autentyczność i bycie sobą,
- @claudiazajqc – tworząca content modowy i propagująca ideę self-love.
Z Vibez współpracowaliśmy także przy promocji konkursu Be Active, Be Your Change.
ContentHouse wykonał dla nas działania w ramach projektu #MyImpact. Wspierali nas w promocji konkursu i zrobili to doskonale, pozyskując w zaledwie tydzień niemałą liczbę uczestników wymaganych do jego realizacji. Agencja prowadziła też regularną komunikację w social media oraz kampanię mediową, skutecznie budując zasięg publikowanych treści i zaangażowanie społeczności. Polecam ich szczerze jako partnera do współpracy.
Urszula Mańkowska | Brand Manager | Wirtualna Polska Media