contenthouse_logo-1

Full Service Content Marketing

Full Service Content Marketing

4 powody, dla których warto pracować z agencją
full service content marketing:

1. Multikanałowość – rozbudowane kompetencje na wielu polach.
2. Koordynacja projektów – szybka ścieżka decyzyjna.
3. Najlepsza jakość – interdyscyplinarne zespoły tworzące content.
4. Niższa cena – efektywne wykorzystanie Twojego budżetu.

1.

Content marketing to działanie multikanałowe: m.in. artykuły, filmy, zdjęcia i grafiki, zakup mediów, zaangażowanie w mediach społecznościowych. Te wszystkie elementy muszą zachowywać spójność każdego dnia. Najłatwiej ten cel osiągnąć, gdy wszystko masz pod „jednym dachem” i wystarczy jeden telefon do agencji zarządzającej Twoim contentem, by niezbędna zmiana została szybko wdrożona na wszystkich płaszczyznach komunikacji Twojej marki.

woman-mac-office-work-business-shutterstock_419644162-small

2.

Współpraca, synergia, dobra koordynacja rozbudowanych projektów – to zapewni Ci agencja full service content marketing. Dla przykładu: Content Manager jest w stałym kontakcie z Media Plannerem odpowiedzialnym za zakup mediów do kampanii content marketingowej. Wystarczy, że przejdzie do sąsiedniego pokoju, by ustalić szczegóły promocji. Media Planner zna założenia skutecznych działań content marketingowych, więc również wie, jak planować media dla takich strategii. Ma to szczególne znaczenie w dobie real time marketingu, gdy czasami liczy się każda minuta.

man-woman-mac-work-business-shutterstock_436854163-small

3.

 

Różne doświadczenia, różne zestawy kompetencji, różne spojrzenia na ten sam content – to olbrzymia wartość, gdy przy opracowywaniu Twojej kampanii content marketingowej pracują ludzie o różnych umiejętnościach. Każda z tych osób potrafi wnieść niezwykle wartościowy wkład, który ma realne przełożenie na efektywność Twojej komunikacji marketingowej. Zatrudniając agencję full service content marketing, masz pewność, że Twój content ma najlepszą jakość, gdyż zawsze pracują przy jej tworzeniu interdyscyplinarne zespoły złożone m.in. ze Stratega, Content Managera, PR Managera, Designera, Media Plannera, UX Managera i Social Media Managera – to wybuchowa i skuteczna mieszanka doświadczeń!

office-business-team-work-shutterstock_389027974-small

4.


Grzegorz Miłkowski

Jest taniej! Dokładnie tak. Pracując z agencją full service content marketing masz gwarancję niższych cen. Działa to podobnie, jak w przypadku domu mediowego, który ma dużą siłę zakupową.

W ContentHouse realizujemy bardzo wiele małych, średnich i dużych kampanii, dzięki temu nasza struktura jest ułożona i efektywnie zoptymalizowana – wynika to ze złożoności niektórych projektów, które muszą być analizowane na każdym etapie produkcji, a następnie komunikacji, by zapewnić naszym Klientom maksymalne efekty.

Dzięki temu obniżamy koszty działań, proponując klientom atrakcyjne ceny, nie rezygnując przy tym z wysokiej jakości obsługi.

Sprawdź, co możemy Ci zaproponować

 

Grzegorz Miłkowski
Managing Director

Aby dodać więcej niż 1 plik należy je zaznaczać z klawiszem CTRL i kolejno wybierać pliki do wysłania