Dołącz do nas i zmieniaj świat digital

Jesteśmy niezależną agencją content marketingową, która skupia się na tworzeniu strategii treści, tworzeniu oraz efektywnej dystrybucji. Świadczą o tym nasze wyróźnienia w branżowych i biznesowych konkursach czy raportach. Jeżeli chcesz rozwijać się w biznesowym środowisku, kochasz tworzyć treści i najaważniejsza jest dla Ciebie współpraca oraz efekt - dogadamy się!
,,

Ludzie, z którymi pracuję są dla mnie inspiracją. Razem podejmujemy projekty, które mnie fascynują.

,,

Spotkałem tu ludzi, z którymi praca przynosi mi wiele satysfakcji.

,,

ContentHouse stawia na innowacje, dzięki czemu mamy wpływ na rozwój branży digital marketingu

Aktualne oferty pracy

Interactive Media Planner

Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska 🙂

To będzie należało do Twoich obowiązków:

  • Planowanie kampanii mediowych (tworzenie strategii mediowych w oparciu o cele biznesowe Klientów, kosztorys, prezentacja sprzedażowa)
  • Wyznaczanie KPI kampanii mediowych, estymacje skuteczności planowanych kampanii mediowych
  • Optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników (kampanie sprzedażowe, leadowe i wizerunkowe)
  • Udział w realizacji projektów z zakresu analityki, social mediów, chatbotów i marketing automation
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzenia kampanii mediowych
  • Bezpośrednia obsługa kampanii: Google Ads, Facebook, Instagram
  • Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie bieżącej obsługi (odpowiedzi na zapytania, przygotowanie zestawień i raportów)

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych
  • Znajomość aktualnych trendów (digital)
  • Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)
  • Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)
  • Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych
  • Podstawowa znajomość HTML
  • Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem
  • Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj 😉 )
  • Znajomość pakietu Office
  • Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok

Za serce włożone w pracę możemy zaoferować Ci:

  • Pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • Dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • Możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my 🙂
  • Możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań (np. krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków w przypadku różnych typów projektów itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres [email protected]

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Interactive Media Planner – rekrutacja”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Social Media Manager

Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Social Media Managera, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

To będzie należało do Twoich obowiązków:

  • tworzenie strategii i idei kreatywnych do działań social media łączących się z content marketingiem
  • trzymanie ręki na pulsie, analizowanie trendów w komunikacji social media, wdrażanie innowacji oraz rozwiązań podnoszących efektywność biznesu klienta w social media
  • budowanie synergii działań social media & e-commerce
  • doświadczenie w obsłudze social media B2B (to dla nas bardzo ważne, bo mamy wielu klientów działających w obszarze B2B)
  • współpraca z działem mediowym przy tworzeniu ofert, a następnie realizacji celów wynikających z kampanii
  • współpraca przy działaniach performance content marketing w zakresie realizacji KPI w social media
  • tworzenie ofert, kosztorysów, mediaplanów, estymacji wyników kampanii
  • nadzór nad bieżącymi działaniami prowadzonymi dla klientów
  • zarządzanie zespołem moderatorów
  • współpraca z poszczególnymi działami w ContentHouse: Content, PR, Media, Client Service, Office
  • udział w projektach na każdym etapie realizacji (przetarg, koncepcja, realizacja zgodnie z założeniami klienta)
  • udział w prezentacjach (telekonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami (w tym także w języku angielskim)

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów
  • samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów
  • śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • umiejętność władania słowem pisanym
  • znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj 😉 )
  • umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads
  • umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych
  • łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym

To możemy Ci zaoferować:

  • pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my 🙂
  • możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań social media (np. linki do profili, krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków przy tym projekcie itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres [email protected]

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Social Media Manager – rekrutacja”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja w narzędziach wsparcia sprzedaży i programach lojalnościowych

Poszukujemy dowspółpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w tematach wsparcia sprzedaży, marketingu, programów lojalnościowych.

Oczekujemy: 
  • tzw. „lekkiego pióra”
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • udokumentowanego doświadczenia
  • fachowej wiedza z obszaru marketingu
  • umiejętności syntetycznego myślenia
  • znajomości rynku usług wsparcia sprzedaży
Szukamy osób, które specjalizują się w poniższych zagadnieniach: 
  • krótko- i długoterminowe narzędzia wsparcia sprzedaży
  • programy lojalnościowe i motywacyjne
  • praktyczne mechanizmy akcji promocyjnych
  • aspekty prawne akcji wsparcia sprzedaży
  • najnowsze trendy w obszarze wsparcia sprzedaży
  • brand marketing
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną w zakresie tworzenia poradników i tekstów dla mediów własnych firm działających w obszarze opisanej specjalizacji. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna. 

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata/kandydatki o tematyce: „Narzędzia wsparcia sprzedaży” na adres: [email protected] 

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz ze specjalizacją w narzędziach wsparcia sprzedaży i programach lojalnościowych”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja język angielski

Poszukujemy dowspółpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w temacie języka angielskiego. 

Oczekujemy: 

  • tzw. „lekkiego pióra”
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • udokumentowanej znajomości języka angielskiego (minimum na poziomie C1)
  • gotowości do pracy „od zaraz”
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną w zakresie tworzenia poradnikowych tekstów w języku polskim na temat efektywnych metod nauki angielskiego. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna. 

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata z dopiskiem „Dziennikarz j. angielski” na adres: [email protected] 

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja język angielski”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja prawo

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • zagadnienia prawnicze, legislacyjne
  • prawne aspekty prowadzenia biznesu
  • ochrona danych osobowych.

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię!
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja prawo”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja rolnictwo

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • maszyny i części do maszyn rolniczych
  • hodowla zwierząt
  • ogród i las
  • BHP

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię – nawet o maszynach rolnych!
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja rolnictwo”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja aranżacja wnętrz

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • aranżacja wnętrz
  • architektura wnętrz
  • planowanie użytecznej przestrzeni

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected]

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja aranżacja i architektura wnętrz”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja A. I.

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

• A. I. – wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych
• machine learning
• marketing automation
• tematy powiązane z badaniami nad rozwojem sztucznej inteligencji z biznesie, medycynie, komunikacji, itp.

Oczekujemy:

• specjalizacji dziennikarskiej w tematyce biznesu i innowacji technologicznych w obszarze wymienionych wyżej tematów
• komunikatywności
• płynnej znajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Praca zdalna – możesz pisać dla nas z całego świata!

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy zatytułować maila „Dziennikarz – A. I.”

Dziennikarz / specjalizacja medycyna

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w temacie medycyna (fizjoterapia i zabiegi ortopedyczne).

Oczekujemy:

• tz. „lekkie pióro”
• komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
• płynnie posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)

Praca zdalna – możesz pisać dla nas z całego świata!

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.) z dopiskiem „Dziennikarz medyczny” na adres [email protected]

Prosimy o dołączenie klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Poznaj nasz Zespół!