,,

Ludzie, z którymi pracuję są dla mnie inspiracją. Razem podejmujemy projekty, które mnie fascynują.

,,

Spotkałem tu ludzi, z którymi praca przynosi mi wiele satysfakcji.

,,

ContentHouse stawia na innowacje, dzięki czemu mamy wpływ na rozwój branży digital marketingu

Dołącz do nas i zmieniaj świat digital

Aktualne oferty pracy
Jesteśmy niezależną agencją content marketingową, która skupia się na tworzeniu strategii treści, tworzeniu oraz efektywnej dystrybucji. Świadczą o tym nasze wyróźnienia w branżowych i biznesowych konkursach czy raportach. Jeżeli chcesz rozwijać się w biznesowym środowisku, kochasz tworzyć treści i najaważniejsza jest dla Ciebie współpraca oraz efekt – dogadamy się!

Dziennikarz / specjalizacja biznes

Poszukujemy dowspółpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w poniższych zagadnieniach:

  • zarządzanie przedsiębiorstwem i pracownikami,
  • prowadzenie biznesu, procesy biznesowe, analityka biznesowa,
  • cyfryzacja przedsiębiorstw.

Do realizowanych projektów poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, które nawet z trudnymi zagadnieniami potrafić dotrzeć do odbiorcy i dostosuje się do jego wymagań,
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa,
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt),
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)

Mile widziane:

  • doświadczenie w redakcji portali / działów biznesowych
  • dziennikarskie zacięcie, które rozumiemy jako łatwość w poszukiwaniu informacji oraz samodzielnym proponowaniu tematów tekstów.

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną w zakresie tworzenia poradników i tekstów dla mediów własnych firm działających w obszarze opisanej specjalizacji. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna. 

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata/kandydatki na adres: [email protected]. 

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz biznesowy”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Projekt edukacyjny – j. polski, historia, WOS/HiT

Poszukujemy do współpracy w ramach długofalowego projektu edukacyjnego osób, które mają co najmniej średnio zaawansowaną wiedzę w zakresie przedmiotów język polski, historia, wiedza o społeczeństwie / historia i teraźniejszość na poziomie nauczania w szkole podstawowej oraz liceum/technikum.

Oczekujemy

  • wiedzy przedmiotowej, która pozwala bezbłędnie odpowiadać na pytania z podręczników i zeszytów ćwiczeń dla uczniów na poziomie maturalnym
  • skrupulatności w pracy z tekstem oraz realizowania jasnych instrukcji dotyczących formatowania
  • umiejętności pracy na obszernych tekstach
  • co najmniej średnio zaawansowanej znajomości programu MS Word
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą bieżący kontakt mailowy)
  • gotowości do pracy „od zaraz”

Zakres obowiązków

Przygotowanie merytorycznie poprawnych oraz przystępnych językowo rozwiązań ćwiczeń z podręczników i/lub zbiorów ćwiczeń, które dopuszczone są do programów nauczania poszczególnych przedmiotów na etapie szkoły podstawowej i/lub szkoły średniej. Podręcznik i/lub zeszyt ćwiczeń wybieramy wspólnie, biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz poziom wiedzy z danego przedmiotu.

Forma współpracy

Praca zdalna.

Z wybranymi osobami nawiążemy współpracę projektową. Co to dla nas oznacza?
Współpracujemy projektowo, czyli umawiamy się na wykonanie zadań o ściśle określonej  w określonym czasie. Ty decydujesz, kiedy i ile pracujesz. Wspólnie pamiętamy jednak o tym, że musisz zmieścić się w ustalonym terminie.

Wynagrodzenie

Rozliczamy się za wykonane dzieło.

Dokładną wycenę poznasz już na początkowym etapie współpracy.

Kontakt

[email protected]

 

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz ewentualnych informacji o projektach edukacyjnych, w których uczestniczyły pod wskazany adres.

Prosimy o tytułowanie maila: Projekt edukacyjny – j. polski, historia, WOS/HiT

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o.o.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Projekt edukacyjny – matematyka, fizyka, chemia

Poszukujemy do współpracy w ramach długofalowego projektu edukacyjnego osób, które mają co najmniej średnio zaawansowaną wiedzę w zakresie przedmiotów matematyka, fizyka i chemia na poziomie nauczania w szkole podstawowej oraz liceum/technikum.

Oczekujemy

  • wiedzy przedmiotowej, która pozwala bezbłędnie odpowiadać na pytania z podręczników i zeszytów ćwiczeń dla uczniów na poziomie maturalnym
  • skrupulatności w pracy z tekstem oraz realizowania jasnych instrukcji dotyczących formatowania
  • umiejętności pracy na obszernych tekstach
  • co najmniej średnio zaawansowanej znajomości programu MS Word
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą bieżący kontakt mailowy)
  • gotowości do pracy „od zaraz”

Zakres obowiązków

Przygotowanie merytorycznie poprawnych oraz przystępnych językowo rozwiązań ćwiczeń z podręczników i/lub zbiorów ćwiczeń, które dopuszczone są do programów nauczania poszczególnych przedmiotów na etapie szkoły podstawowej i/lub szkoły średniej. Podręcznik i/lub zeszyt ćwiczeń wybieramy wspólnie, biorąc pod uwagę Twoje preferencje oraz poziom wiedzy z danego przedmiotu.

Forma współpracy

Praca zdalna.

Z wybranymi osobami nawiążemy współpracę projektową. Co to dla nas oznacza?
Współpracujemy projektowo, czyli umawiamy się na wykonanie zadań o ściśle określonej  w określonym czasie. Ty decydujesz, kiedy i ile pracujesz. Wspólnie pamiętamy jednak o tym, że musisz zmieścić się w ustalonym terminie.

Wynagrodzenie

Rozliczamy się za wykonane dzieło.

Dokładną wycenę poznasz już na początkowym etapie współpracy.

Kontakt

[email protected]

 

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz ewentualnych informacji o projektach edukacyjnych, w których uczestniczyły pod wskazany adres.

Prosimy o tytułowanie maila: Projekt edukacyjny – matematyka, fizyka, chemia

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o.o.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Konsultant merytoryczny ds weterynarii/zootechniki

Konsultant merytoryczny ds weterynarii/zootechniki

  • Przedmiotem współpracy jest konsultacja merytoryczna artykułów przygotowywanych dla naszego Klienta – jednego z producentów pasz. Teksty powstają dla jego marek w Polsce. Artykuły te są następnie publikowane w serwisach internetowych Klienta. Wykonawca będzie musiał sprawdzić artykuły, wskazać ewentualne nieścisłości, podpowiedzieć obszary możliwe do uzupełnienia lub lepszego ujęcia merytorycznego.
  • Zadaniem wykonawcy NIE jest redagowanie językowe, gramatyczne czy interpunkcyjne artykułów. Interesuje nas tylko weryfikacja merytoryczna.
  • Celem tej współpracy jest zapewnienie klientowi wysokiej jakości tworzonych artykułów oraz uniknięcie błędów merytorycznych, które mogłyby negatywnie rzutować na ekspercki wizerunek naszego Klienta.

Jak tworzymy artykuły, które są oceniane przez Wykonawcę?

  • Artykuły dla Klienta piszą dziennikarze w oparciu o konspekty, które muszą wcześniej przygotować. Konspekty są akceptowane przez Klienta.
  • Artykuły w większości dotyczą szeroko pojętej tematyki hodowli zwierząt gospodarskich. Mniejsza część artykułów będzie dotyczyć uprawy roślin, z których produkowane są pasze dla zwierząt.
  • W artykułach (a dokładniej – w części artykułów) piszemy także o paszach dla zwierząt, ale są to tylko pasze produkowane przez naszego Klienta (który zapewni nam szczegółowe informacje na temat tych pasz).

Sposób współpracy:

  • Sugerowanie tematów artykułów (które zgłaszamy do akceptacji Klienta) w oparciu o własną wiedzę i research. Artykuł piszemy dopiero wtedy, gdy Klient zaakceptuje temat. Gdy Klient zaakceptuje temat, musimy przygotować konspekt do artykułu, który przesyłamy do Klienta. Dopiero gdy Klient zaakceptuje konspekt, zaczynamy pisać artykuł.
  • Research materiałów niezbędnych do przygotowania danego artykułu.
  • Sprawdzanie/poprawianie konspektów do artykułów przygotowanych przez dziennikarzy.
  • Sprawdzanie/poprawianie artykułów napisanych przez dziennikarza na podstawie konspektów. Weryfikacja dotyczy szczególnie merytoryki tekstów, jednak przydatne będą również uwagi natury językowej i stylistycznej (np. „specjaliści z branży powiedzieliby/napisaliby to inaczej”, „tak się o tym nie mówi – mówi się tak…”).
  • Współpraca będzie odbywać się w sposób ciągły w skali całego miesiąca. W skali całego miesiąca tworzymy do około 8–10 artykułów do kilku serwisów internetowych naszego Klienta.

Zakres zlecenia:

Około 8–10 artykułów miesięcznie. Każdy z tekstów będzie liczył średnio około 4 500 zzs (znaków ze spacjami), czasem mogą zdarzyć się dłuższe teksty.

Preferowane wykształcenie:

Weterynaria / Zootechnika

Zakres merytoryczny współpracy – trzy grupy tematyczne:

  1. Zwierzęta hodowlane:
  • szeroko pojęta tematyka dotycząca zwierząt hodowlanych: drobiu, trzody chlewnej, bydła rogatego itp.
  • organizacja i prowadzenie hodowli zwierząt
  • tematyka żywienia zwierząt
  • choroby i leczenie zwierząt
  • zagadnienia profilaktyki i bioasekuracji
  • dokumentacja związana z prowadzeniem hodowli zwierząt
  • wiedza na temat przepisów oraz regulacji prawnych związanych z hodowlą zwierząt
  1. Rośliny uprawne:
  • wiedza na temat uprawy roślin wykorzystywanych do żywienia zwierząt i produkcji pasz, ze szczególnym naciskiem na soję
  • ochrona upraw przed szkodnikami
  • dokumentacja związana z uprawą roślin
  • wiedza na temat przepisów oraz rozwiązań prawnych związanych z uprawą roślin
  1. Salmonella:
  • źródła choroby
  • zagrożenia dla ludzi i zwierząt związane z salmonellą
  • leczenie
  • profilaktyka i zapobieganie

Warunki finansowe:

Do zaproponowania przez Wykonawcę – rozliczenie za tekstu lub za liczbę znaków.

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • ewentualnych dokumentów/publikacji potwierdzających kwalifikacje.

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Konsultant merytoryczny weterynarii/zootechniki”.

Swoją aplikację wyślij na adres: [email protected]

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

PR Specialist

PR Specialist

Wiesz, czym jest marketing treści i chcesz się rozwijać w tym kierunku? Jeśli w tym miejscu mówisz (w myślach lub na głos) TAK, to znaczy, że kolejne minuty spędzone na lekturze kilku poniższych akapitów mogą być dla Ciebie początkiem świetnej przygody.

 

Kogo szukamy?

Kreatywnej, biegłej w ojczystej mowie i piśmie osoby, która wspólnie z nami zaangażuje się w projekty, jakie z dumą realizujemy dla naszych Klientów.

 

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za:

  • współtworzenie oraz realizację strategii PR agencji oraz klientów przez nas obsługiwanych,
  • współpracę z zespołami: Strategii, Kreacji, Social Media, Client Service IT,
  • bieżący kontakt i budowanie relacji z mediami,
  • organizację i koordynowanie wydarzeń specjalnych, np. konferencje prasowe, eventy,
  • tworzenie materiałów prasowych,
  • koordynację działań „Digital PR”,
  • PR wewnętrzny naszej firmy.

 

Jeżeli chcesz z nami pracować, powinieneś/powinnaś:

  • posiadać min. 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku PR lub w dziale PR (po stronie agencji lub/i w dziale PR w firmie),
  • znać specyfikę rynku mediów, środowiska dziennikarskiego i narzędzi PR, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji content marketingu, social media i nowych technologii,
  • potrafić obsługiwać narzędzia do monitoringu mediów, np. Brand24, Sentione, Sotrender, Senuto, Semstorm,
  • mieć doświadczenie w prowadzeniu projektów digitalowych,
  • posiadać umiejętności redaktorskie,
  • znać podstawowe założenia SEO PR
  • mieć „lekkie pióro” – to dodatkowy i bardzo mile widziany atut,
  • legitymować się kreatywnością w podejściu do nowych zadań,
  • mieć doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami,
  • brylować w obszarze komunikatywności (łatwość w nawiązywaniu kontaktów to Twoja wrodzona cecha),
  • wykazywać się płynną znajomością języka angielskiego na poziome umożliwiającym swobodną komunikację i prezentację.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie przy realizacji produkcji wideo na potrzeby działań PR (np. nadzór merytoryczny nad scenariuszem, ekipą produkcyjną),
  • doświadczenie w zarządzaniu budżetem przeznaczonym na działania z zakresu employer branding.

 

Co oferujemy?

  • pracę w nagradzanej agencji contentmarketingowej (zobacz nasze nagrody: https://contenthouse.pl/nagrody/)
  • możliwość rozwijania swoich zainteresowań oraz poszerzania wiedzy na temat efektywnego content marketingu i działań PR wspieranych przez nowe technologie,
  • możliwość uczestnictwa w najważniejszych szkoleniach i konferencjach branżowych (wejściówka i towarzystwo do wyjazdu zawsze się znajdą)
  • możliwość samodzielnego zarządzania projektami oraz organizowania czasu pracy według własnych upodobań i preferencji
  • możliwość współpracy z czołowymi polskimi i międzynarodowymi markami.

 

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań (np. krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków w przypadku różnych typów projektów itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

W tytule maila prosimy o wpisanie: „PR Specialist”.

Swoją aplikację wyślij na adres: [email protected]

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o.o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja parenting

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w tekstach o tematyce parentingowej / akcesoriów dziecięcych.

Oczekujemy:

  • umiejętności przeprowadzenia dobrego researchu
  • umiejętności pisania treści zoptymalizowanych zgodnie z wymogami SEO
  • umiejętności pracy przy dużym wolumenie tekstów
  • tzw. „lekkiego pióra”
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • gotowości do pracy „od zaraz”

Zakres obowiązków

Forma współpracy: praca zdalna.

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House Sp. z o.o.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Content Specialist / Senior Specialist

Jesteśmy doświadczoną agencją contentmarketingową, którą od czterech lat magazyn Media Marketing Polska nieprzerwanie nagradza w prestiżowym badaniu prowadzonym przez Kantar. Redakcja określiła nas mianem jednej z wiodących agencji contentmarketingowych w Polsce.

Zobacz nasze nagrody >> https://contenthouse.pl/nagrody

Aktywnie działamy też w organizacjach, jak Izba Gospodarki Elektronicznej, Stowarzyszenie Content Marketing Polska oraz Business Centre Club.

Realizujemy projekty dla największych marek w Polsce (Bosch, Siemens, Phillips, Generali Investments, mFinanse, Intersport, Verco, HarperCollins, Bausch Health, Hörmann oraz wielu innych)

Obecnie poszukujemy osoby, która zasili szeregi działu PR & Content Marketing na stanowisku Content Marketing Specialist / Senior Specialist.

Zakres obowiązków:

  • Planowanie oraz współtworzenie strategii komunikacji digitalowej dla marek i produktów
  • Tworzenie materiałów contentmarketingowych (e-booki, raporty, newslettery, case study, treści na www, artykuły blogowe, posty w social media)
  • Tworzenie planów wydawniczych na blogi i serwisy brandedcontentowe
  • Praca w systemie WordPress (publikacja artykułów i innych treści na stronie)
  • Korekta językowa i techniczna tekstów (optymalizacja pod kątem SEO)
  • Udział w prezentacjach (wideokonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami
  • Zarządzanie projektami
  • Współpraca z innymi działami oraz podwykonawcami i agencjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży digital marketingu
  • Lekkie pióro połączone ze znajomością SEO i narzędziami wsparcia (Google Search Console, Google Analitycs, Senuto itp.)
  • Umiejętność planowania i tworzenia efektywnych treści (blog ekspercki, strona www, newslettery, social media)
  • Znajomość CMS typu WordPress
  • Samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu planem contentmarketingowym – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • Umiejętność przygotowywania prostych grafik w programie Canva
  • Bardzo dobra znajomość zasad języka polskiego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • Umiejętność planowania oraz zarządzania czasem i projektami, przede wszystkim w charakterze zdalnym
  • Duża otwartość na pracę w zespole i współpracę w dynamicznym środowisku

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie zależne od doświadczenia i kompetencji (4500-6000 zł brutto)
  • Stabilne zatrudnienie w formie zgodnej z indywidualnymi preferencjami (UoP, B2B lub inne)
  • Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Krakowie
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)
  • Ciągłe kształcenie i zaplanowany rozwój w strukturach firmy
  • Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji na polu wystąpień publicznych (dla chętnych), np. podczas branżowych szkoleń i konferencji.

Prosimy o przesyłanie CV na adres: [email protected], wpisując w tytule „Content Specialist – rekrutacja”

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o.  (tylko aplikacje od kandydatów/kandydatek, którzy dołączą poniższe oświadczenie, możemy brać pod uwagę w procesie rekrutacyjnym).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Account Manager

Jesteśmy doświadczoną agencją contentmarketingową i chcielibyśmy pracować z Tobą 🙂

Od czterech lat magazyn Media Marketig Polska nieprzerwanie nagradza nas w prestiżowym badaniu prowadzonym przez Kantar. Redakcja określiła nas mianem jednej z wiodących agencji contentmarketingowych w Polsce.

Zobacz nasze nagrody 👉 https://contenthouse.pl/nagrody

Aktywnie działamy też w organizacjach, jak Izba Gospodarki Elektronicznej, Stowarzyszenie Content Marketing Polska oraz Business Centre Club.

Realizujemy projekty dla największych marek w Polsce (Bosch, Siemens, Phillips, Generali Investments, mFinanse, Intersport, Verco, HarperCollins, Bausch Health i wielu innych) i obecnie poszukujemy osoby do działu Client Service na stanowisko Account Manager.

Nasze oczekiwania?

Szukamy osoby, która z łatwością nawiązuje kontakt z ludźmi i nie lubią utartych schematów. Na co dzień będziesz odpowiadać za rozwój projektów, dlatego musisz posiadać umiejętność świetnej organizacji swojego harmonogramu oraz Twoich współpracowników. Ważnym elementem Twojej pracy będzie oczywiście budowanie relacji z klientami.

Czego wymagamy?

  • Minimum 3-letniego doświadczenie na stanowisku account manager lub dużego doświadczenia projektowego, zdobytego w agencji interaktywnej lub reklamowej,
  • Bardzo dobrej znajomości digital marketingu, ze szczególnym ukierunkowaniem na znajomość zagadnień związanych z content marketingiem, automatyzacją, e-mail marketingiem, SEM i social media,
  • Znajomości języka angielskiego,
  • Umiejętności budowania świetnych relacji z klientami i z zespołem agencyjnym,
  • Pełnej samodzielności w prowadzeniu projektów,
  • Wysokiej motywacji i chęci uczenia się nowych rzeczy (świat technologii zmienia się w ekspresowym tempie),
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej.

Zakres obowiązków: 

  • Koordynacja kampanii content marketingowych z wykorzystaniem portali firmowych, contentu video, social media, automatyzacji marketingu, chatbotów oraz innych narzędzi digital marketingu,
  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • Przygotowywanie wycen, tworzenie budżetów kampanii,
  • Współpraca z podwykonawcami,
  • Reprezentowanie agencji w relacjach z klientami, prowadzenie prezentacji, negocjacje finansowe i umów o współpracy,
  • Budowanie relacji z klientami, których celem jest rozszerzanie współpracy,
  • Pozyskiwanie nowych projektów / klientów poprzez koordynowanie projektów przetargowych w agencji (bez obaw, do Twoich obowiązków NIE będzie należał new business, tylko praca z już pozyskanym briefem nad ofertą przetargową)

Co oferujemy?

1. Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
2. Stabilne pracę,
3. Ciągłe kształcenie i zaplanowany rozwój w strukturach firmy,
4. Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe,
5. Elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej,
6. Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin) i inne atrakcje w chill roomie.
7. Pracę ze zgranym Zespołem.
8. Możliwość rozwijania swoich kompetencji na polu wystąpień publicznych (dla chętnych) np. podczas branżowych szkoleń i konferencji.

Dołącz do naszego zespołu, czekamy na Ciebie 🙂
Wyślij swoje CV na adres grzegorz.milkowski (at) contenthouse.pl, a w tytule maila wpisz „Account Manager”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o.  (tylko aplikacje od kandydatów/kandydatek, którzy dołączą poniższe oświadczenie, możemy brać pod uwagę w procesie rekrutacyjnym).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Digital Media Planner

Szukamy osoby kreatywnej i dobrze czującej się w technicznych aspektach digital marketingu. Jeśli lubisz odkrywać nowe formaty reklamowe, uczyć się nowych narzędzi i wprowadzać usprawnienia w kampaniach, to aplikuj koniecznie.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

Miejsce pracy: Kraków lub cała Polska 🙂

To będzie należało do Twoich obowiązków:

  • Planowanie kampanii mediowych (tworzenie strategii mediowych w oparciu o cele biznesowe Klientów, kosztorys, prezentacja sprzedażowa)
  • Wyznaczanie KPI kampanii mediowych, estymacje skuteczności planowanych kampanii mediowych
  • Optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników (kampanie sprzedażowe, leadowe i wizerunkowe)
  • Udział w realizacji projektów z zakresu analityki, social mediów, chatbotów i marketing automation
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzenia kampanii mediowych
  • Bezpośrednia obsługa kampanii: Google Ads, Facebook, Instagram
  • Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie bieżącej obsługi (odpowiedzi na zapytania, przygotowanie zestawień i raportów)

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych
  • Znajomość aktualnych trendów (digital)
  • Znajomość zagadnień związanych z CRO i UX
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Dobra znajomość takich narzędzi jak Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics (mile widziane Google Data Studio i Google Tag Manager)
  • Dobre oko do reklam (pisanie krótkich tekstów reklamowych i briefowanie kreacji)
  • Zdolność do szybkiej nauki nowych narzędzi marketingowych
  • Podstawowa znajomość HTML
  • Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem
  • Dobra znajomości języka angielskiego (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj 😉 )
  • Znajomość pakietu Office
  • Śledzenie trendów oraz innowacji w digital marketingu i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok

Za serce włożone w pracę możemy zaoferować Ci:

  • Pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • Dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • Możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • Wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my 🙂
  • Możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań (np. krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków w przypadku różnych typów projektów itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Interactive Media Planner – rekrutacja”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Social Media Manager

Nasz Zespół potrzebuje Twojego wsparcia! Szukamy kreatywnego i strategicznie myślącego Social Media Managera, który doskonale orientuje się w meandrach świata social media oraz content marketingu.

Pracujemy w internecie, żyjemy w rzeczywistości cyfrowej, więc Twoje miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia. Liczą się kompetencje!

To będzie należało do Twoich obowiązków:

  • tworzenie strategii i idei kreatywnych do działań social media łączących się z content marketingiem
  • trzymanie ręki na pulsie, analizowanie trendów w komunikacji social media, wdrażanie innowacji oraz rozwiązań podnoszących efektywność biznesu klienta w social media
  • budowanie synergii działań social media & e-commerce
  • doświadczenie w obsłudze social media B2B (to dla nas bardzo ważne, bo mamy wielu klientów działających w obszarze B2B)
  • współpraca z działem mediowym przy tworzeniu ofert, a następnie realizacji celów wynikających z kampanii
  • współpraca przy działaniach performance content marketing w zakresie realizacji KPI w social media
  • tworzenie ofert, kosztorysów, mediaplanów, estymacji wyników kampanii
  • nadzór nad bieżącymi działaniami prowadzonymi dla klientów
  • zarządzanie zespołem moderatorów
  • współpraca z poszczególnymi działami w ContentHouse: Content, PR, Media, Client Service, Office
  • udział w projektach na każdym etapie realizacji (przetarg, koncepcja, realizacja zgodnie z założeniami klienta)
  • udział w prezentacjach (telekonferencje lub osobiście) oraz spotkaniach z klientami (w tym także w języku angielskim)

Tego wymagamy na tym stanowisku:

  • social-talent i minimum dwuletnie doświadczenie w agencji digital / social media / PR / content marketing / reklamowej w projektach social media dla średnich i dużych klientów
  • samodzielność w działaniach oraz zarządzaniu kampaniami w social media – od idei, poprzez egzekucję, do rozliczenia KPI
  • umiejętność swobodnego poruszania się w social media oraz wynajdywania nowych obszarów do rekomendacji dla klientów
  • śledzenie trendów oraz innowacji w social media i umiejętność osadzania ich w potrzebach klienta
  • umiejętność władania słowem pisanym
  • znajomość procesów digital marketingowych, również wychodzących poza social media, szczególnie ukierunkowanych na content marketing
  • doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (tak, będziemy tego wymagali w praktyce i nie ma zmiłuj 😉 )
  • umiejętność prowadzenia płatnych działań w social media – Social Ads
  • umiejętności analityczne, wraz z wyciąganiem wniosków z suchych danych
  • łatwość w czytelnym i przekonującym prezentowaniu pomysłów
  • umiejętność pracy zespołowej
  • dobra organizacja czasu pracy, przede wszystkim w charakterze zdalnym

To możemy Ci zaoferować:

  • pracę w wiodącej (wg magazynu Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowej w Polsce, która jest nagradzana od lat w konkursach branżowych
  • możliwość rozwoju zawodowego dopasowanego do Twoich zainteresowań (chyba, że chcesz zostać prawnikiem lub lekarzem, to nie damy rady tak sprofilować Twojego stanowiska)
  • dla chętnych możliwość rozwoju w charakterze prelegenta na konferencjach branżowych, szkoleniach, webinarch itp. – zapewniamy wsparcie mentorskie, krok po kroku przeprowadzimy Cię przez ten proces, którego zwieńczeniem mogą być Twoje występy podczas największych konferencji w naszej branży
    stabilne zatrudnienie
  • możliwości rozwoju kompetencji, doszkalanie, rozwój zawodowy w ramach naszej firmy
  • wewnętrzne programy rozwojowe, konferencje i szkolenia branżowe
    elastyczny czas pracy – dogadamy się tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty, klienci, my 🙂
  • możliwość pracy w biurze lub zdalnie; miejsce zamieszkania nie ma dla nas znaczenia, natomiast dobrze, żeby osoba na tym stanowisku mogła swobodnie poruszać się na trasie: swoje miejsce zamieszkania – Kraków – Warszawa
  • pakiet benefitów (prywatna opieka zdrowotna, pakiet sportowy dla pracowników i ich rodzin)

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z:

  • CV,
  • dokumentu zawierającego informacje na temat dotychczas prowadzonych działań social media (np. linki do profili, krótkie opisy, zakres Twoich obowiązków przy tym projekcie itp. – zdajemy sobie sprawę z tego, że obowiązuje Cię NDA, więc pozostawiamy wolną rękę w doborze materiałów, którymi chcesz się pochwalić i formie ich prezentacji).

Swoją aplikację wyślij na adres [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Social Media Manager – rekrutacja”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja w narzędziach wsparcia sprzedaży i programach lojalnościowych

Poszukujemy dowspółpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w tematach wsparcia sprzedaży, marketingu, programów lojalnościowych.

Oczekujemy: 
  • tzw. „lekkiego pióra”
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • udokumentowanego doświadczenia
  • fachowej wiedza z obszaru marketingu
  • umiejętności syntetycznego myślenia
  • znajomości rynku usług wsparcia sprzedaży
Szukamy osób, które specjalizują się w poniższych zagadnieniach: 
  • krótko- i długoterminowe narzędzia wsparcia sprzedaży
  • programy lojalnościowe i motywacyjne
  • praktyczne mechanizmy akcji promocyjnych
  • aspekty prawne akcji wsparcia sprzedaży
  • najnowsze trendy w obszarze wsparcia sprzedaży
  • brand marketing
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną w zakresie tworzenia poradników i tekstów dla mediów własnych firm działających w obszarze opisanej specjalizacji. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna. 

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata/kandydatki o tematyce: „Narzędzia wsparcia sprzedaży” na adres: [email protected]. 

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz ze specjalizacją w narzędziach wsparcia sprzedaży i programach lojalnościowych”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o.

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja prawo

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • zagadnienia prawnicze, legislacyjne
  • prawne aspekty prowadzenia biznesu
  • ochrona danych osobowych.

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię!
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja prawo”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja rolnictwo

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • maszyny i części do maszyn rolniczych
  • hodowla zwierząt
  • ogród i las
  • BHP

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię – nawet o maszynach rolnych!
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja rolnictwo”. 

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja aranżacja wnętrz

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

  • aranżacja wnętrz
  • architektura wnętrz
  • planowanie użytecznej przestrzeni

Oprócz tego, poszukujemy osób, które cechuje:

  • „lekkie pióro”, czyli takie, jakie wciągnie nas w historię
  • wiedza – merytoryczne teksty to dla nas podstawa
  • komunikatywność (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • terminowość (lubimy mieć porządek w projektach)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych materiałów)
Oferujemy:

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Jak rekrutować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z CV oraz 2-3 przykładowych tekstówautorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, artykuły, analizy, informacje prasowe, itp.) na adres: [email protected].

W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz: specjalizacja aranżacja i architektura wnętrz”.

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.

Dziennikarz / specjalizacja A. I.

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w jednym z poniższych tematów:

• A. I. – wykorzystanie algorytmów sztucznej inteligencji w procesach biznesowych
• machine learning
• marketing automation
• tematy powiązane z badaniami nad rozwojem sztucznej inteligencji z biznesie, medycynie, komunikacji, itp.

Oczekujemy:

• specjalizacji dziennikarskiej w tematyce biznesu i innowacji technologicznych w obszarze wymienionych wyżej tematów
• komunikatywności
• płynnej znajomości języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Praca zdalna – możesz pisać dla nas z całego świata!

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.).

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy zatytułować maila „Dziennikarz – A. I.”

Dziennikarz / specjalizacja medycyna

Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w temacie medycyna.

Oczekujemy:
  • wykształcenia medycznego – warunek konieczny
  • tzw. „lekkiego pióra”
  • komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
  • płynne posługiwanie się językiem angielskim będzie dodatkowym atutem (np. w przypadku konieczności wykorzystania w tworzonych treściach anglojęzycznych raportów i analiz)

Praca zdalna – możesz pisać dla nas z całego świata!

Zakres obowiązków

Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata (np. materiały dziennikarskie, informacje prasowe, itp.) z dopiskiem „Dziennikarz medyczny” na adres [email protected].

Prosimy o dołączenie klauzuliWyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Poznaj nasz Zespół!