Poszukujemy do współpracy dziennikarzy-freelancerów, którzy specjalizują się w tematach wsparcia sprzedaży, marketingu, programów lojalnościowych.
Oczekujemy:
- tzw. „lekkiego pióra”
- komunikatywności (będziemy mieli ze sobą ciągły kontakt)
- udokumentowanego doświadczenia
- fachowej wiedza z obszaru marketingu
- umiejętności syntetycznego myślenia
- znajomości rynku usług wsparcia sprzedaży
Szukamy osób, które specjalizują się w poniższych zagadnieniach:
- krótko- i długoterminowe narzędzia wsparcia sprzedaży
- programy lojalnościowe i motywacyjne
- praktyczne mechanizmy akcji promocyjnych
- aspekty prawne akcji wsparcia sprzedaży
- najnowsze trendy w obszarze wsparcia sprzedaży
- brand marketing
Oferujemy:
Z wybranymi dziennikarzami nawiążemy stałą współpracę redakcyjną w zakresie tworzenia poradników i tekstów dla mediów własnych firm działających w obszarze opisanej specjalizacji. Gwarantujemy stałe, comiesięczne zlecenia tekstów. Forma współpracy: praca zdalna.
Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji składającej się z: CV oraz 2-3 przykładowych tekstów autorstwa kandydata/kandydatki o tematyce: „Narzędzia wsparcia sprzedaży” na adres: [email protected].
W tytule maila prosimy o wpisanie: „Dziennikarz ze specjalizacją w narzędziach wsparcia sprzedaży i programach lojalnościowych”.
Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Content House sp. z o. o.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Content House sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie do celów przeprowadzenia rekrutacji, w której składam niniejszą ofertę. Zgoda obejmuje dane osobowe zawarte w przesyłanych przeze mnie dokumentach rekrutacyjnych, a także udostępnianych w toku rozmowy kwalifikacyjnej i dalszych czynności rekrutacyjnych.