Mosso Kewpie

Mosso to polska marka majonezów i sosów należąca do międzynarodowego koncernu Kewpie Corporation, japońskiego globalnego producenta przypraw mokrych i dodatków spożywczych. Na rodzimym rynku firma rozwija sprzedaż tradycyjnych majonezów, a także innych sosów.

Background

W 2017 roku lokalna polska marka MOSSO została przejęta przez Kewpie Corporation. Japoński koncern, wraz z pojawieniem się na polskim rynku, rozszerzyła ofertę MOSSO, stając przed wyzwaniem zbudowaniem zupełnie nowego rynku odbiorców dla swoich produktów.

Wyzwanie

Promocja produktów Mosso – głównie majonezów i sosów oraz ich popularyzacja na polskim rynku. Umacnianie pozytywnego wizerunku marki. Tworzenie wyróżniających treści na rynku mocno zdominowanym zarówno przez rodzime firmy, jak i międzynarodowe koncerny, których produkty są chętnie kupowane przez polskich konsumentów.

Realizacja

Działania rozpoczęliśmy od szerokiej analizy rynku. Sprawdziliśmy i posegmentowaliśmy kategorie odbiorców, wybierając ich ulubione źródła pozyskiwania wiedzy oraz kanały komunikacji. W naszym zamyśle marka Mosso miała zaistnieć jako nowoczesna, skierowana do osób otwartych na nieoczywiste połączenia produktów i smaków.

W efekcie analiz powstał portal SzefSmaku.pl – miejsce, w którym miłośnicy gotowania znajdą przepisy z wykorzystaniem produktów Klienta, jak również eksperckie artykułu i porady, tworzone przez dziennikarzy kulinarnych.

Dzięki odpowiednio targetowanym kampaniom mediowym (Google Ads i Facebook Ads) pozyskaliśmy wartościowy ruch w portalu. Duży nacisk położyliśmy również na optymalizację (SEO) strony internetowej poprzez odpowiednie tagowanie i wykorzystanie słów kluczowych.

Formaty contentu / Usługi

Strona www

Artykuły blogowe

Przepisy

Video content