Akademia Smaku Bosch - podsumowanie 2016

Edycja 2016 to kolejna odsłona dużego i złożonego projektu, jakim jest Akademia Smaku Bosch. Podobnie jak w poprzednich latach, tak i tym razem uczestniczyliśmy w nim na każdym etapie, wspierając agencję INSIGNIA. Efektem działań w ubiegłym roku była redefinicja formuły Akademii, diametralna zmiana serwisu oraz znaczny wzrost popularności i rozpoznawalności projektu.

 

W ramach projektu Akademia Smaku Bosch w 2016 roku agencja ContentHouse odpowiadała za następujące działania:

  • Przygotowanie treści publikowanych na portalu internetowym akademiasmakuonline.pl.
  • Obsługa PR eventów, a także bieżące działania media relations.
  • Współpraca z influencerami (blogosferą kulinarną). Na każdym evencie pojawia się co najmniej kilkunastu znanych blogerów, w efekcie czego na blogach pojawiło się ponad 200 relacji.
  • W każdy event zaangażowany jest ekspert, przekazujący swoją wiedzę i inspirujący gość. W projekt byli zaangażowani: Tomasz Jakubiak, Piotr Ogiński, Tomasz Lach oraz Katarzyna Glinka.
  • Kompleksowa obsługa treści wideo w serwisie YouTube.
  • Stworzenie e-magazynów kulinarnych, które były wydawane po każdych warsztatach kulinarnych. Magazyny dotyczyły nowych, inspirujących pomysłów kulinarnych.
  • Tematyka kulinarna buduje kontekstową przestrzeń do promocji oraz umieszczania product placement partnerów akcji - Kropla Beskidu oraz Mlekovita.

Women's Health_ASB

Akademia Smaku Bosch 2016 w liczbach:

  • 7 500 000 widzów kampanii TV
  • 27 300 000 wyświetleń w kampanii CPC
  • 3 500 000 obejrzeń tricków kulinarnych
  • 300 000 wyświetleń warsztatów
  • 240 000 obejrzeń/pobrań magazynów

akademiasmaku.pl - ContentHouse

Wyróżnieniem, które podsumowuje ogrom pracy włożonej w projekt Akademia Smaku Bosch było zdobycie głównej nagrody w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.

Akademia Smaku to wielokanałowy projekt kulinarny, w skład którego wchodzą: serial kulinarny emitowany w TVP2, video warsztaty bogate w porady dla gotujących, serwis akademiasmaku.pl, będący osią komunikacyjną dla wszystkich działań, kulinarne spotkania w Centrum Domowych Inspiracji, podczas których uczestnicy gotują ze znanymi kucharzami, a także e-magazyny stanowiące kompendium wiedzy na temat kuchni.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.

 

www.akademiasmakuonline.pl