CASE STUDY: Lubię na boczku, czyli smacznie i zdrowo o kuchni

 

Klient

Kaminiarz to rodzinna marka obecna na polskim rynku od 1926 roku. Firma od lat pozostaje liderem wśród producentów boczku w Polsce. Specjalnością marki jest wyrób bekonu w różnych wariantach dedykowanych zarówno branży HoReCa, jak i największym sieciom handlowym w Polsce. W ofercie firmy znajdują się również produkty bezglutenowe.

 

Problem i jego smakowite rozwiązanie

No właśnie… czy wiedziałeś, że w wędlinach jest gluten? Myślisz, że boczek to najtłustsze mięso? A może nadal jesteś przekonany, że mięso drobiowe jest chudsze i zdrowsze niż boczek? To tylko mała część pytań, na jakie dane nam było poznać odpowiedź w czasie pracy nad tym projektem. Zacznijmy jednak od początku.

Chcąc odświeżyć pozycjonowanie marki Kamianiarz stworzyliśmy zupełnie nową stronę http://www.kaminiarz.pl/pl/, która pozwoliła profesjonalnie zaprezentować paletę produktową, by zainteresowani mogli bez trudu odnaleźć kluczowe dla siebie informacje.

Nie samą stroną człowiek żyje, więc w kompleksowej strategii komunikacji marki Kamianiarz wiele miejsca poświęciliśmy content marketingowi. Bazując na naszych doświadczeniach w budowaniu treści, zaproponowaliśmy przygotowanie oraz redakcję serwisu branded contentowego. Idea była jedna – ma być smacznie i inspirująco.

Jak zwykle w podobnych przypadkach – długo myśleliśmy nad nazwą nowego serwisu. Po wielu gwałtownych burzach mózgów znaleźliśmy! Lubienaboczku.pl, bo tak nazywa się owa strona, idealnie wpisała się w strategię komunikacji marki.

CASE STUDY: Lubię na boczku, czyli smacznie i zdrowo o kuchni

By zadbać o użytkowników każdym tygodniu przygotowywaliśmy nowe treści – przepisy na polskie dania z niecodziennymi rozwiązaniami oraz inspiracje z całego świata. Wspólnie z naszymi zaprzyjaźnionymi kucharzami smacznie zaskakiwaliśmy czytelników, którzy mogli garściami czerpać pomysły na smaczne dania oraz ekstrawaganckie rozwiązania kulinarne. Przykładem niech będzie deser z boczkiem, a dokładnie czekoladowe muffiny z żurawiną i… boczkiem wędzonym. Wierzcie nam, że to doskonały pomysł na zaskoczenie gości.

serwis-lubienaboczku-pl

Rezultaty

Nasze działania wspieraliśmy oczywiście szeroko zakrojoną akcją promocyjną w mediach, która zapewniła nam stały przypływ nowych użytkowników. Co ważne, ci, którzy już raz zawitali na http://lubienaboczku.pl, bardzo często wracali po kolejne inspiracje.

Dzięki naszym kompleksowym działaniom w ciągu kilku miesięcy zgromadziliśmy liczną i aktywną społeczność fanów gotowania, jacy nie tylko sięgali po przepisy, ale także przesyłali swoje smaczne rozwiązania.