Siemens FreshLook

Na przestrzeni 3 lat prowadziliśmy kampanię promującą mało znane wówczas suszarki do ubrań Siemens.

Cel: zbudowanie świadomości kategorii produktu, edukacja internautów oraz pasjonatów mody w zakresie pielęgnacji tkanin

  • Serwis siemensfreshlook.pl stworzony dla marki Siemens w 2011 r., jako interaktywna platforma, na której użytkownicy umieszczali swoje stylizacje, a także komentowali oraz oceniali inne. W kolejnych latach nowe odsłony kampanii.
  • Tematyka mody i stylizacji buduje przestrzeń dla kontekstowego umieszczania produktów oraz edukacji na temat ich funkcji.
  • Pierwszy społecznościowy e-magazyn o modzie i stylizacji w Polsce.
  • Jurorami i redaktorami magazynu zostają celebryci: Karolina Malinowska, Anna Wendzikowska i Maciej Zień.
  • Ponad 500 tysięcy pobrań e-magazynów.
  • Zorganizowanie czterech, cieszących się dużą popularnością edycji konkursu na najlepszą stylizację podczas trwania całej kampanii.
  • Zaangażowanie w akcję topowych blogerów, m.in.: Jessiki Mercedes, Macadamian Girl, MrVintage czy CharlizeMystery.

I edycja Siemens Fresh Look:

siemensfreshlook 1

sfl 2

malina sfl 1

II edycja Siemens Fresh Look:

sfl 2edycja

sfl 2

pralka 2
III edycja Siemens Fresh Look:

siemiens 3ed

sfl 3edycja

zien

IV edycja Siemens Fresh Look:

4edycja

4edycjaaa

4edycja3

Reportaż z finału w czerwcu 2013:

Opinie o akcji:

www.siemensfreshlook.pl