Bosch: Style to go

"Zawsze i wszędzie w dobrym stylu - produkty „Style To Go” pozwolą Ci wyglądać dobrze bez względu na czas i miejsce", to key idea kampanii promocyjnej produktów Bosch, do której zaprosiliśmy wysokozasięgowych blogerów.

Cel: promocja produktów "Style to Go" marki Bosch podzielona na trzy etapy

  • pierwszy etap - "stylizacje-inspiracje". Udział blogerek specjalizujących się w tematyce stylizacji włosów, Aliny Rose oraz BlondHairCare
  • drugi etap - "sprzęt do zadań specjalnych". Zaangażowanie blogerek zajmujących się tematyką aktywnego stylu życia, Styl Oly oraz Dr Lifestyle
  • trzeci etap - "kobieta w podróży".  Współpraca z blogerkami CharlizeMystery oraz Fashionelką, będącymi przedstawicielkami tematyki lifestyle z zamiłowaniem do podróży.
  • Zasięg komunikacji to 2 500 000 odbiorców
  • W organizowanych konkursach wzięło udział ponad 3000 osób