PR to najlepszy partner dla Twojego contentu

W budowaniu pozycji Twojej marki w sieci wykorzystujemy narzędzia interaktywne. Budując, a następnie rozwijając relacje z dziennikarzami, blogerami oraz samymi internautami sprawiamy, że marka zdobywa trwałą pozycję w świadomości konsumentów.

Krzysztof Dąbrowa
PR Specialist

Działania komunikacyjne z mediami opieramy na tworzeniu kontekstowych i wartościowych treści, które faktycznie interesują dziennikarzy oraz ich czytelników. Przygotowujemy oryginalne materiały oraz przeprowadzamy ich precyzyjną dystrybucję. Piszemy artykuły eksperckie oraz organizujemy współpracę z dziennikarzami i blogerami. Prowadzimy również biuro prasowe i systematycznie budujemy relacje Twojej firmy z mediami.

Nagrody
które otrzymaliśmy

Wyróżnienie Faworyt klientów
w raporcie “Agencje interaktywne 2018” redakcji “Media & Marketing Polska”

Jakich narzędzi PR używamy?

  • informacje prasowe
  • biuro prasowe online
  • blogi firmowe
  • eksperckie artykuły
  • komenatarze i wypowiedzi do bieżących wydarzeń
  • e-booki
  • magazyny i e-magazyny
  • personal branding
  • media społecznościowe
Czy wiesz, że...
70 %

konsumentów woli poznawać firmę za pośrednictwem artykułów, a nie reklam.

 

Klienci chcą poznać osoby stojące za marką. Daj im poznać siebie i swoje opinie za pomocą mediów.

Wyślij brief
Mam więcej pytań