Jak działa Performance Content Marketing?

Strategię Content Marketingową traktujemy jako punkt wyjścia dla naszych działań. Poświęcamy dużo czasu na odkrycie, poznanie lub zdiagnozowanie zainteresowań Twoich grup docelowych.

1
Ustalamy cel

Cel kampanii content marketingowej to podstawa naszego rozliczenia, od jego realizacji zależy nasze wynagrodzenie.

2
Droga do celu

Przedstawiamy Ci drogę do realizacji celu. Określamy budżet niezbędny do jego realizacji oraz czas, w jakim go zrealizujemy.

3
Realizacja

Działamy i realizujemy Twój cel. Płacisz za efekt, a nie za obietnicę. Nie płacisz nic do momentu realizacji poszczególnych etapów.

Grzegorz Miłkowski Business Content Marketing ContentHouse

Grzegorz Miłkowski
CEO

Budujemy persony, czyli zestaw cech czytelników, którzy są Twoimi klientami. Analizujemy ich zachowania w sieci, dokładnie określamy, jakie tematy i kiedy konsumują. Wszystko po to, by precyzyjnie dobierać treści o Twojej usłudze lub produkcie do możliwych zapytań oraz docierać z nimi w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu.

Brak ryzyka dla Twojego biznesu

TUTAJ O TYM DLACZEGO KLIENT NIC NIE RYZYKUJE – PROSZĘ O POMOC W COPY

  • Możemy
  • wymienić
  • w punktach
  • żeby było czytelniej

Narzędzia realizacji celów

Plan działania

1
Krok 1

Ustaliliśmy cel, etapy realizacji oraz budżet. Przystępujemy do działania! Nasza redakcja opracowuje content niezbędny do realizacji celu, uruchamiamy tzw. „landing page” w Twojej domenie firmowej (np. twojastrona.pl/landingpage) lub pod całkowicie nowym adresem (np. nowyadres.pl), planujemy kampanię i… startujemy!

2
Krok 2

Prowadzimy kampanię performance content marketingową. Realizujemy Twój cel. Może nim być np. jakościowy ruch. Zagwarantujemy, że osoby odwiedzający Twoją stronę spędzą na treściach dotyczących Twoich produktów lub usług określony czas (np. minutę lub więcej), co pozwoli im zapoznać się i zapamiętać Twoją ofertę.

3
Krok 3

Najczęściej cele firm, dla których pracujemy, realizujemy w czasie nie przekraczającym 3 miesiące. To nie wszystko, jeżeli w tym czasie nie uda nam się zrealizować celu, nic nie płacisz. Dajemy Ci podwójną gwarancję efektywnej inwestycji budżetu marketingowego, tj. realizację celu oraz nieprzekraczalny czas, w którym go osiągniemy.

Czy wiesz, że...
75 %

firm, które wykorzystują marketing treści, nie ma udokumentowanej strategii content marketingowej.

 

Nie musisz być jedną z nich!

Wyślij brief
Mam więcej pytań