23 marca odbyła się premiera książki „Skuteczny biznes, czyli… Gra o sukces”, która jest jedyną taką pozycją na rynku polskim. Czemu warto po nią sięgnąć?
Książka skupia się na dwudziestu mężczyznach, którzy odnieśli sukces w wielu branżach, począwszy od gastronomicznej, a skończywszy na content marketingowej. Opowiada o historiach, inspiracjach i działaniach podjętych przez bohaterów publikacji, dzięki którym dotarli do miejsca, w którym obecnie się znajdują.
To, co jest niezwykle interesujące w książce, to fakt, że skupia w sobie ona mnóstwo cennych porad, informacji i motywacji do działania. Bohaterowie „Skutecznego biznesu…”, to ludzie, którzy osiągnęli sukces w branży, w której pracują od lat i zdobywają cenne doświadczenie.
Jednym z bohaterów książki jest Grzegorz Miłkowski, Managing Director ContentHouse. Postanowił podzielić się swoją wiedzą, opiniami i praktycznymi wskazówkami na osiągnięcie sukcesu, a także wspomnieć, czym zajmuje się ContentHouse:
„Zajmujemy się planowaniem komunikacji dla naszych klientów. W odróżnieniu od wielu innych agencji stawiamy jednak przede wszystkim na angażującą treść, która jest w centrum realizowanych kampanii. (…) Dzięki wykorzystaniu technologii w marketingu tworzymy sytuację „win-win”. Konsument wygrywa, bo otrzymuje adekwatne treści do jego potrzeb w momencie, np. kiedy ich szuka bądź jest w stanie podjąć decyzję o zakupie. Firma wygrywa, gdyż rozsądniej dysponuje swoim budżetem marketingowym, który nie trafia w dużej części w próżnię, lecz informacja dociera do jej potencjalnego klienta.„
Książka będzie wartościowym wyborem dla każdego, kto ceni sobie cenne wskazówki, merytoryczną wiedzę oraz inspirujące historię, mające wpływ na to, co jest dziś celem każdego – OSIĄGNIĘCIE SUKCESU.