Rozpoczynamy stałą współpracę z Phillips-Medisize, jednym z wiodących globalnych dostawców innowacyjnych produktów oraz rozwiązań dla branży farmaceutycznej, urządzeń medycznych i...
Rozpoczynamy współpracę z ale.pl – sklepem internetowym oferującym elektronikę użytkową. Zakres naszej obsługi to przede wszystkim działania z zakresu content...
Konstrukcja opisu produktu ma znaczenie. Nachalność reklamowa w opisie nie jest wskazana, a czasem może nawet odstraszyć odbiorcę. Stosujmy „mądrość...
Wspólnie ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska oraz z iSlay – firmą badawczą zajmującą się analityką treści – rozpoczynamy projekt, który...
Rozpoczynamy współpracę z firmą Altom, jednym z największych dostawców artykułów gospodarstwa domowego – w tym porcelany, szkła stołowego oraz wyposażenia...
Jak co roku branżowy magazyn Media Marketing Polska przyznał nagrody najlepszym agencjom digital w Polsce. Wśród laureatów, piąty raz z...
Do zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska dołącza Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse, który zajmie stanowisko wiceprezesa zarządu odpowiedzialnego za komunikację organizacji....
Rozpoczęliśmy obsługę kancelarii prawnej EuroLege, specjalizującej się w pomocy zadłużonym. W ramach współpracy odpowiadamy za działania contentmarketingowe, public relations oraz...
Rozszerzamy i kontynuujemy współpracę z drugim największym wydawcą książek na świecie – HarperCollins Publishers. Dla polskiego oddziału marki przygotowaliśmy serwis...