Posłuchaj, jak dać się zauważyć – Grzegorz Miłkowski w Radiu Kraków opowiada o swojej książce
Niedawnym gościem kolejnego programu "Trendy z Sieci" był CEO naszej agencji, Grzegorz Miłkowski. Tym razem na antenie Radia Kraków opowiadał...
Niedawnym gościem kolejnego programu "Trendy z Sieci" był CEO naszej agencji, Grzegorz Miłkowski. Tym razem na antenie Radia Kraków opowiadał...
Portfolio naszej agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. Jesteśmy odpowiedzialni za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki...
Nasza agencja kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland. W ramach realizowanych działań zadbaliśmy...
Do zespołu agencji dołącza doświadczona accountka Diana Barczyk. Ma zadbać o rozwój działu Client Service oraz obsługę nowych klientów. Diana Barczyk...
Organizacja pracodawców prywatnych Business Centre Club po raz 31. nagrodziła najbardziej innowacyjne firmy w kraju. Laureatem tegorocznego konkursu Medal Europejski...
Rozpoczynamy współpracę z nowym klientem. Nasza agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw...
W maju nowe stanowisko w zespole ContentHouse objął dotychczasowy manager działu PR & Content Marketing, Michał Grzebyk. Jako Head of...
Nasza agencja rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla...
Gościem (w trybie zdalnym) audycji "Trendy z sieci" w Radiu Kraków był CEO naszej agencji, Grzegorz Miłkowski. W programie redaktora...
Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na...