Wesprzemy działania strategiczno – analityczne Grupy PSB w 2016 roku.
Będziemy odpowiadać za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji marketingowej oraz doradztwo w obszarze mediów cyfrowych, m.in. ich wykorzystania do budowania efektywnej platformy sprzedażowej w internecie. Będziemy również realizować konsultacje UX dla serwisów Grupy PSB.
Grupa Polskie Składy Budowlane to największa i najszybciej rozwijająca się sieć hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Firma działa na rynku od 17 lat i zrzesza kilkaset małych i średnich firm, które prowadzą handel w 419 składach budowalnych, 208 marketach PSB-Mrówka, a także 45 centrach handlowych PSB-Profi. Grupa PSB wciąż się rozwija i planuje otwarcie kolejnych, nowoczesnych sklepów samoobsługowych PSB-Mrówka, a także placówek PSB-Profi.
Nasza rola polega m.in. na analizie aktywności marketingowej Grupy PSB oraz opracowywaniu wytycznych zwiększających skuteczność w poszczególnych kanałach komunikacji.