![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2024/07/Kantar-wpis-cover-768x512.png)
![](https://contenthouse.pl/wp-content/themes/extends/assets/img/clock.png)
Kreatywność, dobre pióro, twarda wiedza z zakresu technologii, socjologii i psychologii, analityczny umysł czy wyobraźnia to rzeczy, których w pracy Content Designera nie zastąpią nawet najlepsze narzędzia. Są jednak czynności, jakie można, a nawet należy, automatyzować, by zyskać więcej czasu na to, co najważniejsze – tworzenie użytecznych treści. Oto subiektywna lista narzędzi, w które zaopatrzyć powinien się każdy specjalista ds. content marketingu na różnych etapach tworzenia treści.
Zanim powstanie kalendarz z publikacjami potrzebny jest spory zasób kreatywności, by wymyślić, o czym będziesz pisać. O ile na początku jesteś w stanie z rękawa wysypać do kilkunastu propozycji tematów, to przy tworzeniu minimum kilkudziesięciu tekstów rocznie pomysłowość zawieść może najlepszych.
Jeżeli prowadzisz bloga lub inny kanał z contentem, poszukiwania nowych tematów rozpocznij od analizy dotychczasowych treści. Do tego przyda się oczywiście Google Analitycs oraz wszelkie wbudowane narzędzia analityczne social media np. Facebook Insights. Przeanalizuj wpisy z największą liczbą odsłon. Być może niektóre wymagają odświeżenia lub uzupełnienia?
kategoria: