ContentHouse partnerem raportu o sztucznej inteligencji

Ma generować 60 mld dolarów oszczędności.  W 2020 r. wartość tej branży ma sięgać nawet 70 mld dolarów. Liczby te odnoszą się do sztucznej inteligencji, czyli rozwiązań przyszłości dla biznesu i marketingu. Właśnie tej technologii marketinglink.pl poświęcił najnowszy raport – “Sztuczna inteligencja w biznesie”. 

Niezwykle miło nam poinformować, że ContentHouse jest partnerem merytorycznym tego przedsięwzięcia.

Opracowanie przedstawia przegląd nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie artificial intelligence (AI), wykorzystywanych obecnie w biznesie. Są wśród nich przykłady takich firm jak: Google, Netflix, Amazon, Facebook, Under Armour czy Baidu.

Raport to również wypowiedzi ekspertów m.in. dra Reniera Krafta, wiceprezesa ds. Inżynierii Badań i Personalizacji oraz Rolanda Vollgrafa, szefa ds. badań w Zalando, Krzysztofa Jonaka, dyrektora firmy Intel w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Urszuli Borek, Data Scientis, czy Tomasza Wesołowskiego, CEO 2040.io. Wypowiedzi praktyków uzupełniono również o artykuły naukowców m.in. prof. Ryszarda Tadeusiewicza – polskiego automatyka i informatyka z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

AI_raport

 

W raporcie poruszono problemy, takie jak: czy inwestycja w AI w firmie się opłaca?, kierunki rozwoju technologii, ale również o zagrożeniach wynikających z wdrożenia sztucznej inteligencji.

Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami dla biznesu i marketingu do pobrania raportu “Sztuczna inteligencja w biznesie”.

>>>POBIERZ RAPORT<<<

blog comments powered by Disqus