![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2024/07/Kantar-wpis-cover-768x512.png)
![](https://contenthouse.pl/wp-content/themes/extends/assets/img/clock.png)
X-lander to polska marka wózków dla dzieci i ich aktywnych rodziców. Słynie m.in. z kultowego modelu wózka X-Run, który przeznaczony jest dla biegaczy. Producent stawia na własne rozwiązania związane z bezpieczeństwem i wygodą użytkowania wózków. Jest laureatem licznych nagród w konkursach parentingowych oraz projektowania użytkowego.
Od lipca br. marka rozpoczęła współpracę z ContentHouse. Opracowujemy dla X-landera strategię komunikacji digital, będziemy również nadzorować spójność komunikacji w sieci z kanałami offline’owymi. Oprócz tego jesteśmy odpowiedzialni za rozwój portalu firmowego i obsługę działań redakcyjnych, na którym rodzice znajdą praktyczne informacje o wózkach. Powierzono nam też prowadzeniem działań w social media oraz koordynację współpracy z influencerami.
– Kompleksowa współpraca z marką X-lander pokazuje, że content marketing to obecnie kluczowy element strategii komunikacji, szczególnie w ujęciu digitalowym
– mówi Grzegorz Miłkowski, CEO w ContentHouse i dodaje:
– Wiodąca na rynku marka wózków dziecięcych musi wyróżniać się też wiodącym contentem. Nasze działania content marketingowe skupią się na komunikacji wizerunkowej oraz wsparciu sprzedaży i obsługi klienta X-lander.
Część projektu związana z portalem firmowym rozpoczęła się już w sierpniu.
kategoria: