W gronie naszych klientów pojawił się ktoś zupełnie nowy. To krakowski start-up Reality Games. W ramach nowej współpracy będziemy prowadzić działania content marketingowe na rynek polski.
Rynek start-upów coraz szybciej dojrzewa i profesjonalizuje się, dlatego współpraca w zakresie marketingu coraz częściej powierzana jest agencjom zewnętrznym.
Reality Games to start-up z branży gier mobilnych. Krakowskie studio jest autorem popularnej, w m.in. w USA gry na smartfony opartej o Big Data – Landlord Real Estate Tycoon oraz Donut Trumpet – gry wykorzystującej wizerunek Donalda Trumpa. Gry polegają na wykupywaniu udziałów w nieruchomościach, które znajdują się w realnym świecie, jak Biały Dom czy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie. Obecnie gry Reality Games zrzeszają ponad 5 mln aktywnych użytkowników z całego świata.
W ramach współpracy jesteśmy odpowiedzialni za prowadzenie działań content marketingowych na portalach branżowych związanych z grami mobilnymi – na razie za działania na rynek polski, jednak krakowski start-up działa na całym świecie.
Zagramy?