mFinanse

mFinanse (dawniej Aspiro) to firma pośrednictwa finansowego, specjalizująca się w sprzedaży produktów finansowych mBanku i banków trzecich. Doświadczenie eksperci pomagają m.in. w sfinansowaniu zakupu mieszkania, domu, działki czy remontu.

Background

Klient szukał sposobu na komunikację skierowaną do klientów indywidualnych. Zastanawiał się, jak rozmawiać o kredycie hipotecznym w sposób przystępny, zrozumiały, a także wygodny i dostosowany do stylu życia konsumentów.

Wyzwanie

Zbadanie potencjału jakości konwersji z różnych treści i kanałów dystrybucji w sektorze kredytów hipotecznych. Stworzenie przystępnych materiałów, tłumaczących zaciąganie kredytu oraz prezentujących mFinanse jako zaufanego partnera.

Realizacja

Kampania podzielona została na dwa etapy: fazę testową i weryfikacyjną. Na potrzeby projektu stworzyliśmy blog https://kredytyhipoteczne.blog, na którym zamieszczone zostały infografiki, filmy i artykuły poradnikowe. W fazie testowej wybrane zostały najlepsze kanały dotarcia oraz typ contentu. Najskuteczniejszym źródłem generowania leadów okazały się artykuły. Publikowane na blogu treści odpowiadały na fundamentalne pytania z perspektywy potencjalnych klientów i zachęcały do pozostawienia kontaktu dla doradców kredytowych mFinanse.

Kampania zdobyła wyróżnienie w Performance Marketing Diamonds CEE 2018.