Akademia Smaku Bosch

Akademia Smaku Bosch to projekt realizowany dla marki BSH (Bosch und Siemens Hausgeräte), największego producenta sprzętu AGD w Europie i jednego z liderów produkcji na świecie.

Akademia Smaku Bosch

Background

Akademia Smaku Bosch rozpoczęła swoją działalność w 2013 roku na skutek bardzo udanego projektu, który… miał być jednorazową akcją. Po świetnych opiniach z rynku i szerokim zainteresowaniu klientów zdecydowaliśmy się kontynuować projekt i nadać mu ramy serwisu.

Wyzwanie

Realizacja wielokanałowego projekt Akademia Smaku Bosch we współpracy ze znanymi kucharzami, blogerami oraz aktorami. Akademia Smaku od samego początku miała uczyć, inspirować i angażować użytkowników. 

Realizacja

Działania dla marki Bosch realizujemy nieprzerwanie od 2013 roku we współpracy z Agencją Insignia. Dzięki wykorzystaniu kilku kanałów komunikacji osiągnęliśmy owocujący w czasie efekt synergii. Centrum projektu Akademia Smaku stanowi kulinarno-poradnikowy serwis www.akademiasmaku.pl, który jest miejscem inspiracji zarówno kulinarnych, jak i wnętrzarskich.

W ramach bieżącej obsługi regularnie zasilamy portal w smaczne przepisy, praktyczne porady, artykuły i quizy. Realizujemy także serię video warsztatów i tworzymy e-booki. Przez lata co roku wspólnie z Klientem wybieraliśmy nowy temat przewodni, w ramach którego nawiązywaliśmy współpracę z influencerami (m.in.: Dorotą Szelągowską, Mateuszem Gesslerem, Agnieszką Witkowską (Architekt Porządku), Olą Tatką, Katarzyną Glinką czy Piotrem Ogińskim (Kocham Gotować). Organizujemy również konkursy oraz warsztaty kulinarne.

Dzięki tej różnorodności realizujemy modelowe działania contentmarketingowe, prowadząc odbiorców i potencjalnych klientów marki Bosch przez cały lejek zakupowy.

Formaty contentu / Usługi