Własne kanały dotarcia do użytkowników to ogromna siła, którą powinna wykorzystywać każda marka. Prowadzenie bloga w obrębie własnego serwisu lub własna strona www z bazą artykułów eksperckich i innych materiałów da Ci dużą niezależność oraz pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Buduj wizerunek w sieci świadomie – weź pod uwagę, by content odpowiadał na potrzeby Twoich partnerów biznesowych oraz klientów indywidualnych, a te mogą się znacznie różnić.
Pomożemy Ci dostosować język i styl komunikacji do odbiorców.
Podpowiemy, jakie formaty sprawdzą się w segmencie B2B, a jakie w B2C.
Zadbamy o to, by Twoja strona wychodziła naprzeciw oczekiwaniom odbiorców.
W content marketingu B2B informacyjna rola treści wysuwa się na pierwszy plan. Przy tworzeniu contentu dla B2B skupiamy się na budowaniu zaufania i świadomości. Tworzenie relacji jest tu niezwykle ważne. Formaty, które najlepiej sprawdzą się w treściach B2B, to artykuły eksperckie, webinary, case studies czy e-booki.