Business Content to nasza autorska, innowacyjna na rynku content marketingu, usługa. Opiera się na dwóch filarach: mediach własnych oraz specjalistycznej wiedzy dziennikarzy, tworzących teksty.
Michał Grzebyk PR & Content Marketing Manager
Blog lub portal firmowy to idealna przestrzeń do ekspozycji Twojej marki. Poprzez merytoryczne treści, tworzone przez naszych ekspertów-dziennikarzy sprawiamy, że Twój produkt lub usługa staje się naturalnym uzupełnieniem tekstów i jest obecny w interesującym odbiorcę kontekście.
Nagrody
które zdobyła nasza usługa Business Content
Medal Europejski 2017 Business Centre Club.
Wyróżnienie za Innowacyjny model usług (Business Content) w raporcie “Agencje interaktywne 2017” redakcji “Media & Marketing Polska”.
Po pierwsze, sam decydujesz o tym, w jaki sposób chcesz prezentować swoje treści. Po drugie, nie jesteś zależny od korporacji, które rządzą obecnie mediami społecznościowymi.
Kto zagwarantuje Ci, że Facebook czy LinkedIn będą obecne w sieci za 5 czy 10 lat? Nikt. Własny, niezależny kanał komunikacji, jakim jest blog, daje Ci gwarancję stałej obecności w internecie.
Za pomocą content marketingu pozyskujemy leady – konkretne dane osób, które są zainteresowane ofertą (zgodnie z przepisami RODO). W zamian, za ciekawą lub merytoryczną treść, więcej osób jest skłonnych zostawić np. adres e-mail.
Kolejnym krokiem jest tworzenie newsletterów, które przekładają się na wysoką konwersję i generowanie dodatkowego ruchu w serwisie oraz wzmacnianie lojalności. Duży nacisk stawiamy na analizę treści. Używając dedykowanych narzędzi, sprawdzamy na bieżąco, jaki rodzaj wpisów najchętniej czytają Twoi odbiorcy.
Publikowane treści budują wizerunek Twojej firmy jako eksperta w swojej branży. Edukują lub bawią, ale z każdym artykułem skłaniają coraz mocniej do zakupu.
Dodatkowo, własne medium to szeroki wachlarz możliwości prowadzenia działań SEO.