Poznaj naszą unikalną i nagradzaną usługę

Business Content to nasza autorska, innowacyjna na rynku content marketingu, usługa. Opiera się na dwóch filarach: mediach własnych oraz specjalistycznej wiedzy dziennikarzy, tworzących teksty.

Michał Grzebyk
PR & Content Marketing Manager

Blog lub portal firmowy to idealna przestrzeń do ekspozycji Twojej marki. Poprzez merytoryczne treści, tworzone przez naszych ekspertów-dziennikarzy sprawiamy, że Twój produkt lub usługa staje się naturalnym uzupełnieniem tekstów i jest obecny w interesującym odbiorcę kontekście.

Nagrody
które zdobyła nasza usługa Business Content

Medal Europejski 2017 Business Centre Club.

Wyróżnienie za Innowacyjny model usług (Business Content) w raporcie “Agencje interaktywne 2017” redakcji “Media & Marketing Polska”.

Dlaczego warto inwestować
w media własne?

Po pierwsze, sam decydujesz o tym, w jaki sposób chcesz prezentować swoje treści. Po drugie, nie jesteś zależny od korporacji, które rządzą obecnie mediami społecznościowymi.

Kto zagwarantuje Ci, że Facebook czy LinkedIn będą obecne w sieci za 5 czy 10 lat? Nikt. Własny, niezależny kanał komunikacji, jakim jest blog, daje Ci gwarancję stałej obecności w internecie.

Za pomocą content marketingu pozyskujemy leady – konkretne dane osób, które są zainteresowane ofertą (zgodnie z przepisami RODO). W zamian, za ciekawą lub merytoryczną treść, więcej osób jest skłonnych zostawić np. adres e-mail.

Kolejnym krokiem jest tworzenie newsletterów, które przekładają się na wysoką konwersję i generowanie dodatkowego ruchu w serwisie oraz wzmacnianie lojalności. Duży nacisk stawiamy na analizę treści. Używając dedykowanych narzędzi, sprawdzamy na bieżąco, jaki rodzaj wpisów najchętniej czytają Twoi odbiorcy.

Zobacz case study z kampanii na leady dla mFinanse (mBank).

Publikowane treści budują wizerunek Twojej firmy jako eksperta w swojej branży. Edukują lub bawią, ale z każdym artykułem skłaniają coraz mocniej do zakupu.

Dodatkowo, własne medium to szeroki wachlarz możliwości prowadzenia działań SEO.

Zobacz, jak zbudowaliśmy przewagę w wyszukiwarce dzięki content marketingowi
Czy wiesz, że...
40 %

internautów uznało blogi za platformę wpływającą w największym stopniu na decyzję zakupową.

 

Wykorzystaj moc treści i przekonaj również swoich potencjalnych klientów.

Wyślij brief
Mam więcej pytań