Domestos dla UNICEF

W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever oraz organizacji UNICEF, nasza agencja odpowiadała za realizację polskiej odsłony kampanii „Domestos dla UNICEF”. Kampania miała na celu edukację na temat globalnego kryzysu sanitarnego oraz promowanie działań na rzecz polepszania warunków higienicznych w krajach Trzeciego Świata.

Background

Kampania „Domestos dla UNICEF” została stworzona, aby zwrócić uwagę na problemy sanitarne na świecie oraz edukować na temat konieczności dbania o higienę, szczególnie w kontekście dzieci i rodzin w krajach Trzeciego Świata.

Wyzwanie

Przystosowanie międzynarodowej inicjatywy do polskiego rynku oraz skuteczne dotarcie do grupy docelowej, jaką byli rodzice małych dzieci. Podniesienie świadomości Polaków na temat globalnego kryzysu sanitarnego oraz połączenie tej tematyki z marką Domestos.

Realizacja

W ramach projektu nasi specjaliści stworzyli strategię PR opartą na kilku filarach. Na potrzeby kampanii został uruchomiony specjalny blog w portalu rodzice.pl, gdzie publikowano artykuły poruszające temat higieny dzieci oraz komentarze ekspertów UNICEF i blogerów wspierających akcję. Serwis ten stał się głównym narzędziem edukacyjnym kampanii, dostarczając rodzicom wartościowych treści.

Dodatkowo przygotowaliśmy e-magazyn będący poradnikiem młodej mamy, który pełnił funkcję edukacyjną w zakresie higieny dzieci. W magazynie znalazły się artykuły o tym, jak uczyć dzieci dbania o higienę oraz o problemach sanitarnych na świecie, co stworzyło naturalne powiązanie z działaniami Domestos na rzecz poprawy warunków sanitarnych.

Aby zwiększyć zasięg kampanii, pozyskaliśmy patronat medialny tygodnika „Newsweek”, który wspierał kampanię swoją rozpoznawalnością i autorytetem. Ponadto , dzięki czemu kampania zyskała szeroki rozgłos wśród rodziców i społeczności internetowych.