HarperCollins

HarperCollins Publishers to drugi co do wielkości wydawca książek na świecie, z oddziałami w 18 krajach oraz ponad 200-letnią historią działalności. Bogata oferta wydawnicza obejmuje m.in. beletrystykę, literaturę faktu, książki kulinarne, poradniki, albumy, książki i komiksy dla dzieci, leksykony oraz wydawnictwa o tematyce specjalistycznej.

Background

HarperCollins (wówczas jako Egmont) nawiązał z nami współpracę w wyniku działań new business. Wydawnictwo poszukiwało rozwiązania, które umożliwiłoby stworzenie platformy edukacyjnej przeznaczonej dla rodziców szukających wsparcia i praktycznych porad dotyczących wychowania dzieci, nabywania przez nie nowych umiejętności i rozwijania kompetencji społecznych. Ważne było podkreślenie roli książek w życiu dziecka.

Wyzwanie

Stworzenie bloga parentingowego, który stanowiłby centrum wiedzy dla rodziców i opiekunów dzieci. Portal miał oferować szeroki zakres angażujących i merytorycznych treści edukacyjnych, jednocześnie wspierając działania marketingowe wydawnictwa.

Realizacja

Na początku zdefiniowaliśmy strukturę oraz politykę redakcyjną serwisu akademiamadregodziecka.pl. Zaprojektowaliśmy portal w sposób, który umożliwia rodzicom łatwą nawigację i szybkie dotarcie do potrzebnych treści. Podzieliliśmy zawartość na sekcje poświęcone dzieciom w różnym wieku. Zespół doświadczonych dziennikarzy, wyspecjalizowanych w tematyce psychologii dziecięcej, pedagogiki i zdrowia, tworzył artykuły z praktycznymi poradami dla rodziców. Dobieraliśmy do nich książeczki wydawnictwa HarperCollins, które pomagają dzieciom rozwijać konkretne umiejętności. Dodatkowo, zadbaliśmy o stworzenie treści odpowiadających na potrzeby dzisiejszych maluchów i ich opiekunów, kładąc nacisk na rolę książek w codziennym rozwoju dziecka.

Portal Akademia Mądrego Dziecka promowaliśmy za pomocą strategii performance content marketingu oraz pozycjonowania w wyszukiwarkach, co pozwoliło nam na skuteczne dotarcie do grupy docelowej. Aby zwiększyć widoczność portalu w wynikach wyszukiwania, opracowaliśmy strategię SEO, uwzględniającą optymalizację treści, linkowanie wewnętrzne i słowa kluczowe.

Nasza agencja była odpowiedzialna za ciągły rozwój serwisu i jego wypełnianie praktycznymi poradami dla rodziców. Średnia długość odwiedzin użytkowników w serwisie wynosi około 30 minut, co potwierdza wysoką jakość merytoryczną treści oraz duże zainteresowanie ze strony użytkowników.

Formaty contentu / Usługi