mFinanse

mFinanse (dawniej Aspiro) to firma pośrednictwa finansowego, specjalizująca się w sprzedaży produktów finansowych mBanku i banków trzecich. Doświadczenie eksperci pomagają m.in. w sfinansowaniu zakupu mieszkania, domu, działki czy remontu.

Background

Klient szukał sposobu na komunikację skierowaną do klientów indywidualnych. Zastanawiał się, jak rozmawiać o kredycie hipotecznym w sposób przystępny, zrozumiały, a także wygodny i dostosowany do stylu życia konsumentów.

Wyzwanie

Zbadanie potencjału jakości konwersji z różnych treści i kanałów dystrybucji w sektorze kredytów hipotecznych. Stworzenie przystępnych materiałów, tłumaczących zaciąganie kredytu oraz prezentujących mFinanse jako zaufanego partnera.

Realizacja

Kampania podzielona została na dwa etapy: fazę testową i weryfikacyjną. Na potrzeby projektu stworzyliśmy blog https://kredytyhipoteczne.blog, na którym zamieszczone zostały infografiki, filmy i artykuły poradnikowe. W fazie testowej wybrane zostały najlepsze kanały dotarcia oraz typ contentu. Najskuteczniejszym źródłem generowania leadów okazały się artykuły. Publikowane na blogu treści odpowiadały na fundamentalne pytania z perspektywy potencjalnych klientów i zachęcały do pozostawienia kontaktu dla doradców kredytowych mFinanse.

Kampania zdobyła wyróżnienie w Performance Marketing Diamonds CEE 2018.

 

Dzięki kampanii contentmarketingowej ContentHouse dla mFinanse, możliwe stało się zrealizowanie głównego celu działań, jakim było zwiększenie liczby pozyskiwanych leadów dla działu handlowego naszej firmy, przy jednoczesnym obniżeniu kosztu jednostkowego.
Małgorzata Świerczewska | Główny specjalista ds. marketingu handlowego | mFinanse S.A.