Spec Bau Polska sp. z o.o. to renomowany wykonawca inwestycji budowlanych, który od lat ma stabilną pozycję na rynku oraz bogate doświadczenie. Dzięki zaawansowanej wiedzy i szerokim kontaktom firma oferuje nie tylko najwyższej jakości usługi, lecz również dostosowuje się do oczekiwań swoich klientów, podejmując się innowacyjnych projektów budowlanych i stale rozszerzając zakres swojej działalności.
Case Study
Spec Bau
Dotychczasowa strona internetowa straciła na aktualności i nie spełniała oczekiwań użytkowników. Treści wymagały aktualizacji oraz urozmaicenia innymi formami contentu. Marka nie dysponowała spójną księgą znaku ani jednoznacznie skodyfikowaną identyfikacją wizualną.
Odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Spec Bau jako nowoczesnego, prężnie działającego partnera na rynku generalnego wykonawstwa inwestycji budowlanych. Zaktualizowanie oraz uspójnienie identyfikacji wizualnej. Zaplanowanie działań contentmarketingowych, także w mediach społecznościowych.
Nasze działania dla marki Spec Bau Polska sp. z o.o. rozpoczęliśmy od stworzenia nowej strony internetowej https://specbaupolska.pl/. Opracowaliśmy zupełnie nowe treści i zaprojektowaliśmy serwis, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników strony. W ramach naszych działań zbudowaliśmy całą stronę oraz zaktualizowaliśmy identyfikację wizualną i na jej podstawie przygotowaliśmy m.in. nowe materiały niezbędne w procesie sprzedażowym.
Przygotowane treści podkreślają nowatorski sposób myślenia SpecBau oraz certyfikację uzyskaną przez ich rozwiązania, a także zobowiązanie marki do ekologicznego podejścia w inwestycjach. Dodatkowo, aktywnie zarządzamy komunikacją na platformie LinkedIn, prezentując aktualnie realizowane kontrakty. Treści regularnie zasilamy wykonanymi przez nasz Zespół zdjęciami inwestycji oraz nagraniami z dronów.
Jako część naszej współpracy, stworzyliśmy również nowy szablon prezentacji na wewnętrzne potrzeby SpecBau, proponując nowe treści, które skupiają się na synergii działań oraz innowacyjnych rozwiązaniach oferowanych przez Klienta. Takie kompleksowe podejście przyczyniło się do zwiększenia widoczności i rozpoznawalności SpecBau dla inwestorów na rynku budowlanym.
Agencja zaprojektowała i wdrożyła dla nas nowoczesną stronę internetową, skierowaną do naszych klientów instytucjonalnych. Strona ta nie tylko jest przejrzysta i estetyczna, ale również skutecznie komunikuje nasze wartości i innowacyjne podejście do realizacji projektów budowlanych.
Paweł Basoń | Dyrektor Działu Ofert i Działu Zakupów | Prokurent | SPEC BAU POLSKA