Totalizator Sportowy

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest jedną z największych polskich spółek. Marka, oprócz prowadzenia gier losowych, jest największym w Polsce mecenasem sportu i kultury. Firma dynamicznie rozwija się w obszarach technologii i e-commerce, co miało znaleźć odzwierciedlenie w naszych działaniach na LinkedIn, jakie Spółka powierzyła nam w 2017 roku.

Background

Klient szukał sposobu na efektywne wykorzystanie portalu LinkedIn do informowania polskiej sieci specjalistów o swojej działalności oraz na budowanie pozytywnego wizerunku jako nowoczesnego i stabilnego pracodawcy. Celem było uświadamianie użytkowników o aktywnościach Totalizatora Sportowego, jego roli jako sponsora, a także promocja firmy – atrakcyjnego miejsca pracy.

Wyzwanie

Naszym wyzwaniem było przygotowanie i realizacja strategii content marketingowej na LinkedIn, która skutecznie komunikowałaby działalność Totalizatora Sportowego oraz jego wartości. W działaniach ważne było wykorzystanie różnorodnych formatów i narzędzi content marketingu. Częścią zadania było również zaangażowanie pracowników firmy w tworzenie treści budujących ich własne marki osobiste.

Realizacja

W ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym opracowaliśmy strategię komunikacji na LinkedIn, której głównym celem było uświadamianie polskiej sieci specjalistów o działalności spółki oraz budowanie jej pozytywnego wizerunku.

Nasze działania obejmowały opracowanie kompleksowej strategii komunikacji dla marki. Postawiliśmy na wykorzystanie różnorodnych form content marketingu, takich jak infografiki, artykuły, materiały video i animacje. Zaangażowaliśmy pracowników Totalizatora Sportowego w tworzenie treści, aby były one jak najbardziej profesjonalne i wiarygodne. Prowadziliśmy regularne publikacje na profilu LinkedIn marki, informując o wszelkich aktywnościach firmy – sponsoringu sportu i kultury, udziale w imprezach sportowych oraz prowadzonych rekrutacjach. Stworzyliśmy spójny key visual dla treści publikowanych na LinkedIn, który był tożsamy z brandingiem marki i przyciągał uwagę rosnącej grupy odbiorców w tym kanale.

Realizowaliśmy cele employerbrandingowe poprzez tworzenie edukacyjnych artykułów i wywiadów z pracownikami firmy. Dzięki temu pokazaliśmy Totalizator Sportowy jako atrakcyjnego i stabilnego pracodawcę. Także w publikacjach na LinkedIn zwracaliśmy uwagę na zalety pracy w Totalizatorze Sportowym. Wykorzystaliśmy wizerunek i sieci kontaktów pracowników Totalizatora Sportowego, którzy stali się bohaterami przygotowywanych przez nas wywiadów, artykułów i grafik.

W efekcie naszych działań profil Totalizatora Sportowego na LinkedIn otrzymał profesjonalną, spójną i zaplanowaną komunikację, opartą na wartościowych treściach. Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność wokół marki, która znajdowała się w ważnym momencie rozwoju.