HarperCollins Publishers to drugi co do wielkości wydawca książek na świecie, z oddziałami w 18 krajach oraz ponad 200-letnią historią działalności. Bogata oferta wydawnicza obejmuje m.in. beletrystykę, literaturę faktu, książki kulinarne, poradniki, albumy, książki i komiksy dla dzieci, leksykony oraz wydawnictwa o tematyce specjalistycznej.
Case Study
HarperCollins
![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2023/09/HC_1920.jpg)
Background
Klient został pozyskany w wyniku działań new business agencji i (wówczas jako Egmont) nawiązał z nami współpracę.
Wyzwanie
Stworzenie bloga, na którym rodzice znajdą wsparcie i podpowiedzi, jak pomagać dziecku w zdobywaniu wiedzy o świecie, nabywaniu nowych umiejętności oraz kompetencji społecznych.
![](https://contenthouse.pl/wp-content/themes/extends/assets/img/challenge.png)
Realizacja
Założyliśmy portal akademiamadregodziecka.pl, który uczy rodziców, jak wspierać dziecko na kolejnych etapach rozwoju. Wraz z wyspecjalizowanymi z psychologii dziecięcej dziennikarzami stworzyliśmy artykuły z praktycznymi poradami. Dobraliśmy do nich książeczki wydawnictwa HarperCollins, które pomogą dziecku w rozwoju konkretnych umiejętności. Średnia długość odwiedzin użytkowników w serwisie oscyluje w granicach 30 minut, co potwierdza merytoryczną treści oraz duże zainteresowanie użytkowników.
![](https://contenthouse.pl/wp-content/themes/extends/assets/img/checked.png)
Formaty contentu / Usługi
![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2023/08/devops-1.png)
Serwis contentowy
![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2023/08/g2112.png)
SEO
![](https://contenthouse.pl/wp-content/uploads/2023/08/b2e5c537ead9da570ebae3cfd4b73734.png)
Artykuły