Spec Bau Polska sp. z o.o. to renomowany wykonawca inwestycji budowlanych, który od lat ma stabilną pozycję na rynku oraz bogate doświadczenie. Dzięki zaawansowanej wiedzy i szerokim kontaktom firma oferuje nie tylko najwyższej jakości usługi, lecz również dostosowuje się do oczekiwań swoich klientów, podejmując się innowacyjnych projektów budowlanych i stale rozszerzając zakres swojej działalności.
Case Study
Spec Bau
Dotychczasowa strona internetowa straciła na aktualności i nie spełniała oczekiwań użytkowników. Treści wymagały aktualizacji oraz przejrzystej formy prezentacji. Marka dysponowała niejednoznacznie skodyfikowaną identyfikacją wizualną, która została odświeżona i ujednolicona.
Odświeżenie i wzmocnienie wizerunku Spec Bau jako nowoczesnego, prężnie działającego partnera na rynku generalnego wykonawstwa inwestycji budowlanych. Zaktualizowanie oraz uspójnienie identyfikacji wizualnej. Zaplanowanie harmonogramu przyszłych, regularnych działań w zakresie content marketingu, w tym jego dystrybucji w mediach społecznościowych.
Nasze działania dla marki Spec Bau Polska sp. z o. o. rozpoczęliśmy od stworzenia nowej strony internetowej https://specbaupolska.pl/. Opracowaliśmy zupełnie nowe treści i zaprojektowaliśmy serwis, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników strony. W ramach naszych działań zbudowaliśmy całą witrynę oraz zaktualizowaliśmy identyfikację wizualną Klienta, co zaowocowało nowym, świeżym wyglądem opartym na kolorze granatowym i charakterystycznym ściętym narożniku grafik.
Przygotowane treści podkreślają nowatorski sposób myślenia Spec Bau oraz certyfikację uzyskaną przez ich rozwiązania, a także zobowiązanie marki do ekologicznego podejścia w inwestycjach. Dodatkowo, aktywnie zarządzamy komunikacją na platformie LinkedIn, prezentując aktualnie realizowane kontrakty. Treści regularnie zasilamy wykonanymi przez nasz Zespół zdjęciami inwestycji oraz nagraniami z dronów.
Jako część naszej współpracy, stworzyliśmy również nowy szablon prezentacji na wewnętrzne potrzeby Spec Bau, proponując nowe treści, które skupiają się na synergii działań oraz innowacyjnych rozwiązaniach oferowanych przez Klienta. Takie kompleksowe podejście przyczyniło się do zwiększenia widoczności i rozpoznawalności Spec Bau dla inwestorów na rynku budowlanym.
Treści na www
Artykuły
Social media
Video content