Dla ponad 70%

odbiorców treści influencer jest pierwszym źródłem informacji o produktach (WhitePress)

92%

konsumentów bardziej niż reklamom ufa rekomendacjom od osób, które znają (Nielsen: Global Trust in Advertising)

90%

ankietowanych określa influencer marketing jako skuteczną strategię (Influencer Marketing Hub, 2021)

ikona influencer marketing

influencer marketing

Influencer marketing stanowi doskonałą możliwość do poszerzenia zasięgu kampanii i budowania zaufania do marki. Jednak, aby osiągnąć sukces, niezbędne jest strategiczne podejście. 

Współpracę z influencerami rozpoczynamy od zgłębienia potrzeb, celów oraz charakteru Twojej marki, co stanowi fundament dla dalszych działań. Kolejnym krokiem jest wybór kanału komunikacji, który umożliwi nam skuteczne dotarcie do Twojej grupy docelowej. Do współpracy angażujemy influencerów, których działania oraz przekonania idealnie wpisują się w Twoją markę, docelową grupę odbiorców, a także preferowany styl komunikacji.