newslettery

Newslettery to nieodłączny element strategii contentmarketingowej. Ich skuteczność potwierdzają liczby.

Średni wskaźnik otwarć newsletterów w wielu branżach wynosi nawet około 20–30%, a wskaźnik klikalności może sięgać 3–8%. To oznacza, że newsletter jest wciąż jednym ze skuteczniejszych narzędzi w marketingu.

Newsletter stanowi doskonałe narzędzie do nawiązywania bezpośredniego kontaktu z Twoją docelową grupą odbiorców. To właśnie w nim możesz dostarczać spersonalizowane treści, które budują autorytet marki i pozyskują lojalność klientów.

Dobrze przygotowana strategia dystrybucji newsletterów powinna zawierać m.in.:

  • jasne wytyczenie celu, jaki chcesz zrealizować
  • określenie wartości, którą przekonasz odbiorców
  • personalizację wiadomości i wyraźne call to action
  • dbałość w warstwę wizualną
  • plan na testowanie i optymalizację

Chcesz wiedzieć więcej o newsletterach w content marketingu? Zapisz się do bazy subskrybentów newslettera serwisu https://contentstandard.pl, którego ContentHouse jest wydawcą.