Jak rozszerzyć działania komunikacyjne portalu, jednocześnie budując jego ekspercki wizerunek i poszerzając zaufanie klientów?
Qdriver to internetowa platforma pośrednicząca w łączeniu profesjonalnych kierowców, wraz z firmami transportowymi. Portal, działający jako zaawansowana wyszukiwarka to odpowiedź na potrzeby jednego z najbardziej rozwijających się biznesu, którego Polska jest liderem na rynku europejskim.
- Stworzyliśmy dedykowaną strategię content marketingową, realizującą cele komunikacyjne i biznesowe, w tym wzmocnienie świadomości marki oraz oferty w kluczowych grupach docelowych, pozycjonowanie eksperckie, odświeżenie komunikacji z obecnymi klientami oraz rozszerzenie bazy klientów B2B
- Uruchomiliśmy blog ekspercki www.magazyn.qdriver.eu, poruszający tematykę związaną z transportem drogowym oraz pozyskiwaniem pracowników w tej branży
- Serwis wzbogaciliśmy o skuteczne formularze generujące leady, umieszczone kontekstowo wśród treści na prowadzonym blogu. W ten sposób pomogliśmy serwisowi trafić do bardzo trudnej, niszowej grupy.
- Zbudowaliśmy ruch i konwersje wynikającą z contentu budujemy za pomocą narzędzi mediowych, tj. Google AdWords, SEO, Facebook Ad