Union Investment – Oszczędźsobie.pl

kategoria:
3 min

Union Investement to lider w produktach finansowych, w których możemy ulokować dodatkowe pieniądze. Jednym z produktów, które prowadzi są konta IKE oraz IKZE, które pozwalają odkładać pieniądze na przyszłość i czerpać z nich korzyści w postaci ulg podatkowych. Jednak wiedza o IKE/IKZE jest wśród Polaków bardzo niska.

W odpowiedzi na wyzwaniem od Union Investement stworzyliśmy koncepcję kampanii, której celem jest pozyskiwania leadów w wyniku działań redakcyjnych. Tak powstał portal OszczędźSobie.pl, który kierowany jest do osób samozatrudnionych m.in. z branży kreatywnej. Nadrzędny cel przygotowanych treści to sprowokowanie do myślenia na temat emerytury i pieniędzy. Twarzą kampanii został Harold, czyli popularny „Dziwny Pan ze stocku”, który został naszym MEMErytem.

Nasza grupa docelowa jest wymagająca. To ludzie dorośli, z pewnymi dochodami, wykształceni, zaznajomieni z działalnością gospodarczą. W komunikacji z nimi postawaliśmy w szczególności na treści, które wychodzą od… humoru! Nie straszymy głodowymi emeryturami. Pytamy, co chcą robić na emeryturze i czy mają świadomości, ile będzie ona wynosić? Oszczędzsobie.pl pełen jest tematów, których nikt dotąd nie podjął. Ale nie brakuje też rozwiązań, jak IKE/IKZE, na temat których można znaleźć bardzo konkretne informacje. Do kampanii zaprosiliśmy również Jacka Kotarbińskiego, który przygotował dedykowany e-book o zawodach przyszłości. Wszystkie działania nakierowane były na zainteresowanie czytelnika rozwiązaniami emerytalnymi. Aby ułatwić mu decyzję, prosiliśmy go o podanie danych kontaktowych, dzięki czemu konsultant Union Investment mógł się z nim skontaktować i przedstawić ofertę.

Kampania spotkała się ciepłym przyjęciem w krytycznej branży kreatywnej – głównie za odważny koncept i ważny temat.

W ramach projektu:

  • odpowiadaliśmy za stworzenie polityki redakcyjnej portalu oraz działania redakcyjne. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy, czytelnicy mogli zapoznać się z problemem emerytur w blisko 30 specjalistycznych artykułach
  • przygotowaliśmy ścieżkę pozyskiwania leadów
  • opracowaliśmy strategię dotarcia mediowego do czytelników w social media oraz sieci reklamowej Google

udostępnij artykuł:

Facebook X LinkedIn

kategorie: