Według prognoz w 2026 roku wartość rynku Public Relations osiągnie 150 miliardów dolarów (Public Relations Global Market Report, 2022)

Najważniejszymi celami kampanii PR w 2022 roku były: dla 63% badanych poprawa reputacji firmy, 52% – wzrost sprzedaży oraz 46% – budowa celu wyższego marki (ICCO, World PR Raport 2022/2023)

ikona PR & media relations

PR & media relations

Podczas realizacji działań public relations skupiamy się na łączeniu potrzeb klientów i interesariuszy uwzględnionych w strategii PR. Budujemy i rozwijamy relacje z dziennikarzami oraz influencerami, aby za ich pośrednictwem efektywnie docierać do Twoich grup docelowych. Wykorzystujemy w tym celu zarówno doświadczenie zespołu PR, jak i efekty prac specjalistów odpowiedzialnych za projekty content marketing, które świetnie sprawdzają się jako dopełnienie media relations.  

Dzięki dokładnie zaplanowanym działaniom świadomie kreujemy wizerunek marki poprzez lokowanie jej ekspertów w informacjach prasowych, artykułach eksperckich czy e-bookach. Tym samym dbamy zarówno o ich personal branding, jak i globalny employer branding marek.