53%

respondentów jest zdania, że po przeprowadzeniu audytu contentowego wzrosło zaangażowanie odbiorców ich treści, z kolei 49% deklaruje wzrost ruchu (Semrush, 2023)

72%

marketerów twierdzi, że content marketing zwiększa zaangażowanie. Tyle samo badanych uważa, że zwiększa liczbę leadów (Content Marketing Institute)

42%

badanych wskazuje, że aktualizacja istniejących treści zwiększyła wartość ich content marketingu (Semrush, 2023)

ikona audyt content marketing

audyt content marketing

Internet ma wymagających czytelników – zarówno po stronie ludzi, jak i robotów wyszukiwarek. Sprawdź, czy Twój content stawia czoła wyzwaniu. Na czym polega audyt treści na stronie?  

Dokładnie analizujemy wszystkie teksty, które pojawiają się na www Twojej marki – od strony głównej, przez opisy produktów, po bloga firmowego. Nic się przed nami nie ukryje!

Sprawdzamy je pod kątem poprawności językowej, prostoty języka, dostosowania ich do grupy docelowej i środowiska internetowego. Nie zapominamy też o tym, że tekst, aby był czytany, musi dotrzeć do odbiorcy. Nasz audyt treści zawiera także część poświęconą robotom wyszukiwarki. Czy treści są zoptymalizowane pod SEO? Czy mają właściwą strukturę nagłówków? Czy mają odpowiednią liczbę słów kluczowych? Sprawdźmy to!