51%

firm korzysta już z automatyzacji marketingu, a 58% planuje to zrobić (Emailmonday)

Firmy korzystające z automatyzacji marketingu do nurturacji leadów doświadczają wzrostu potencjalnych klientów o 451% (Invesp)

75%

marketerów korzysta już z co najmniej jednego typu narzędzia do automatyzacji marketingu (Social Media Today)

ikona automatyzacja content marketingu

automatyzacja content marketingu

Tam, gdzie pojawia się powtarzalność, tam powinna wkroczyć automatyzacja. W jaki sposób wykorzystać siłę algorytmów i sztucznej inteligencji? Automatyzacja Content Marketingu to wsparcie na wielu frontach. Dzięki zaawansowanej technologii możesz zaoszczędzić czas oraz wysiłek, jednocześnie zwiększając wydajność. Marketing automation pozwoli także w łatwy sposób zbierać dane, które przydadzą się w tworzeniu dalszej strategii contentmarketingowej. 

Mamy doświadczenie w tworzeniu chatbotów, które dostarczają odbiorcom spersonalizowanych treści, angażują potencjalnych klientów oraz pozwalają wyróżnić się wśród konkurencji. Chatboty pomagają użytkownikom 24 godziny na dobę, co umożliwia optymalizację działań marketingowych i sprzedażowych. 

Automatyzacja marketingu jest w stanie pomóc także m.in. w doborze usługi bądź produktu, wysyłce newsletterów, analizie danych oraz monitorowaniu ruchów i potrzeb odbiorców. Nie trać czasu i postaw na content marketing przyszłości już dziś!