73% klientów

jest skłonna zapłacić więcej za lepsze doświadczenie. Jednocześnie tylko 43% klientów jest zadowolonych ze sposobu w jaki są obsługiwani obecnie oraz swojego doświadczenia z firmami i markami (PwC, 2023)

80% przedsiębiorców

i 77% osób planujących założyć firmę uważa, że oczekiwania konsumentów wzrosły na przestrzeni ostatnich 5 lat (ING, 2024)

68% firm,

które w 2018 r. zwiększyły swój poziom sprzedaży, wykonywało badania rynkowe (Hanover Research)

ikona badania rynku

badania rynku

Bada­nia rynku są waż­nym ele­men­tem stra­te­gii bizne­so­wej, pozwa­la­ją­cym na eks­plo­ra­cję i dia­gnozę potrzeb kon­su­menc­kich zwią­za­nych z pro­duk­tem lub usługą. Lep­sze zro­zu­mie­nie klien­tów oraz ich ocze­ki­wań i pre­fe­ren­cji staje się nie­odzow­nym ele­men­tem sku­tecz­nego zarzą­dza­nia. Poprzez bada­nia rynku możemy kre­ować war­tość, odpo­wia­da­jąc na realne potrzeby odbior­ców, co zna­cząco zwięk­sza ich satys­fak­cję. Dzięki temu moż­liwe jest rów­nież zmniej­sze­nie ryzyka bizne­so­wego i ogra­ni­cze­nie nie­tra­fio­nych inwe­sty­cji.

Nasza oferta badań rynku obej­muje kom­plek­sowe podej­ście end-to-end. Dobie­ramy meto­dykę bada­nia indy­wi­du­al­nie do każ­dego pro­jektu, bio­rąc pod uwagę spe­cy­ficzne oko­licz­no­ści, warunki, cel i etap, na któ­rym znaj­duje się Twoja firma. Pro­ces roz­po­czy­namy od zgłę­bie­nia potrzeb i ocze­ki­wań, co pozwala nam na pre­cy­zyjne dobra­nie narzę­dzi i metod badaw­czych. Bada­nia prze­pro­wa­dzamy zarówno jako­ściowo, jak i ilo­ściowo, online i offline, a wyniki dostar­czamy w uzgod­nio­nym cza­sie i for­mie.

Jeśli chcesz uczest­ni­czyć w bada­niach, możemy wspól­nie zbu­do­wać zespół, który będzie reali­zo­wał pro­jekt. Jeżeli pre­fe­ru­jesz zle­ce­nie nam całego bada­nia, spo­tkamy się jedy­nie na początku i końcu pro­cesu, aby oszczę­dzić Twój cenny czas. Nasze podej­ście obej­muje różne metody badaw­cze, takie jak np. indy­wi­du­alne wywiady pogłę­bione, czy zogni­sko­wane wywiady gru­powe. Każde z tych podejść ma swoje spe­cy­ficzne zasto­so­wa­nia i jest wyko­rzy­sty­wane w zależ­no­ści od celów bada­nia oraz rodzaju infor­ma­cji, które chcemy uzy­skać.

Badamy zacho­wa­nia i postawy kon­su­men­tów, obser­wu­jemy ich, zbie­ramy dekla­ra­cje oraz ana­li­zu­jemy dane zastane. Dzięki temu możemy dostar­czać dane, które pomogą w podej­mo­wa­niu naj­waż­niej­szych decy­zji bizne­so­wych. Dzięki naszym bada­niom możesz lepiej zro­zu­mieć swo­ich klien­tów, poznać ich cele, pra­gnie­nia, marze­nia i war­to­ści. Pro­wa­dzone przez nas bada­nia rynku pozwa­lają rów­nież na moni­to­ro­wa­nie dzia­łań kon­ku­ren­cji oraz ocenę dzia­łań wła­snej firmy, co pomaga w dosko­na­le­niu stra­te­gii i zwięk­szaniu sku­tecz­no­ści dzia­łań.

Nasza oferta obej­muje sze­roki wachlarz metod i podejść, takich jak bada­nia użyt­kow­ni­ków (UX), testy uży­tecz­no­ści, bada­nia dzien­nicz­kowe, ana­lizy danych, czy testy A/B. Wszystko to po to, aby dostar­czyć Ci kom­plek­sowej wie­dzy, która pozwoli na podej­mo­wa­nie świa­do­mych i traf­nych decy­zji bizne­so­wych.