52%

kupujących rozpoczyna swoją ścieżkę zakupową od artykułu blogowego (Marketing Charts)

70%

odwiedzających stronę dla klientów B2B informacji na temat produktów poszukuje właśnie tam (Marketing Charts)

Aż 95%

nabywców B2B jako najbardziej wiarygodny wskaźnik zaufania przy ocenie biznesu wskazuje treść (Visme, 2021)

ikona content B2B & B2C

content B2B & B2C

Własne kanały dotarcia do użytkowników to ogromna siła, którą powinna wykorzystywać każda marka. Prowadzenie bloga w obrębie własnego serwisu lub własna strona www z bazą artykułów eksperckich i innych materiałów da Ci dużą niezależność oraz pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Buduj wizerunek w sieci świadomie – weź pod uwagę, by content odpowiadał na potrzeby Twoich partnerów biznesowych oraz klientów indywidualnych, a te mogą się znacznie różnić.

Pomożemy Ci dostosować język i styl komunikacji do odbiorców.

Podpowiemy, jakie formaty sprawdzą się w segmencie B2B, a jakie w B2C.

Zadbamy o to, by Twoja strona wychodziła naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. 

W content marketingu B2B informacyjna rola treści wysuwa się na pierwszy plan. Przy tworzeniu contentu dla B2B skupiamy się na budowaniu zaufania i świadomości. Tworzenie relacji jest tu niezwykle ważne. Formaty, które najlepiej sprawdzą się w treściach B2B, to artykuły eksperckie, webinary, case studies czy e-booki.