38%

badanych wykorzystuje własne media do publikacji contentu – strony internetowe, sklepy czy blogi (SCMP, 2023)

24%

używa do dystrybucji contentu social mediów, a 20% wydawców (SCMP, 2023)

28%

marek wykorzystuje do promocji contentu social media, 18% linki w wyszukiwarce, a 14% newsletter (SCMP, 2023)

ikona dystrybucja contentu

dystrybucja contentu

Tworzenie treści to tylko początek, gdyż kluczowe jest zapewnienie, że dotrą one do osób zainteresowanych Twoim produktem. W celu skutecznego dotarcia do odbiorców stawiamy m.in. na optymalizację treści pod kątem SEO, a także wykorzystujemy potencjał owned media i mediów społecznościowych.  

Aby treści spełniały cele strategiczne, należy je aktywnie promować. Wybór kanałów dystrybucji jest uzależniony od obecności Twojej grupy docelowej w danym serwisie i jej potrzeb. Dlatego wybór odpowiednich platform do promocji contentu poprzedzamy dogłębnym zbadaniem zachować odbiorców Twojej marki. Chcemy być pewni, że tworzone przez nas treści docierają do Twoich klientów w odpowiednim miejscu i czasie. 

Odpowiednia strategia promocji treści otwiera drzwi do pełnego wykorzystania potencjału działań contentmarketingowych.