60%

marketerów wskazuje pozyskiwanie leadów jako trzeci najczęstszy cel w strategii marketingowej (Content Marketing Institute, 2020)

60%

badanych twierdzi, że marketing treści przynosi więcej leadów

67%

więcej leadów generują firmy publikujące blogi niż te, które tego nie robią (HubSpot)

ikona performance content marketing

performance content marketing

Obecnie oczekuje się od content marketingu znacznie więcej niż jedynie pobudzanie zainteresowania i zwiększanie zaangażowania odbiorców. Liczy się konkretny efekt, który przekłada się na pozyskiwanie wartościowych leadów i generowanie sprzedaży, czyli Content Performance Marketing. 

Performance Content Marketing to strategia podejścia, które skupia się na osiąganiu Twoich celów biznesowych. Dzięki niemu możesz skierować odpowiednie treści do precyzyjnie zdefiniowanej grupy odbiorców. To pozwala na uzyskanie najlepszych wyników. Umiejętnie wykorzystujemy różnorodne kanały dystrybucji oraz projektujemy kampanie, a naszym celem jest skłonienie użytkowników do podjęcia konkretnej, pożądanej akcji, takiej jak pobranie wartościowego e-booka, skorzystanie z kodu rabatowego czy wypełnienie formularza. 

Stawiając na performance marketing, masz pewność, że każdy pozyskany lead jest naprawdę cenny – jest to potwierdzenie autentycznego zainteresowania odbiorcy daną tematyką lub produktem.