40%

użytkowników korzysta z mediów społecznościowych, wyszukując nowych produktów (Hootsuite)

74%

konsumentów podejmuje decyzje o zakupie na podstawie informacji w mediach społecznościowych (Sprout Social)

70%

marketerów wskazało materiały social media jako najczęściej używane narzędzia w ramach strategii contentmarketingowej (IAB Polska)

ikona social media content

social media content

Dobrze przemyślana strategia contentmarketingowa w mediach społecznościowych to klucz do pozyskania szerokiej grupy odbiorców. Prowadzenie kanałów social media pomaga w zbudowaniu zaangażowanej społeczności i przyczynia się do wzrostu ruchu na Twojej stronie i zwiększenia wskaźnika zapamiętywania marki.  

Content marketing w social mediach może być realizowany w postaci postów, infografik czy wideo. Kreacja powinna być nie tylko ciekawa, ale również dopasowana do odbiorcy i kanału komunikacji. Przy tworzeniu treści na każdą z platform dbamy o to, by trafić do Twoich odbiorów w odpowiednim miejscu i czasie. Uwzględniamy aktualne trendy. Stawiamy na angażujące i jakościowe treści połączone z profesjonalną obsługą. 

W ramach strategii social media wykorzystujemy również platformy reklamowe, takie Facebook Ads czy Instagram Ads. Dzięki tym systemom możemy precyzyjnie targetować reklamy, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby potencjalnych odbiorców. Kampanie na Facebooku oraz innych platformach prowadzimy, dostosowując rodzaj udostępnianego contentu, aby trafić do odpowiedniej grupy docelowej.