co

Dystrybucja treści, która przynosi efekty

Prawdopodobnie Twój klient spędza w social media minimum kilka godzin tygodniowo. To odpowiedni moment, aby dotrzeć do niego z Twoimi merytorycznymi treściami.

michał bednarczyk_media manager-contenthouse

Michał Bednarczyk
Media Manager

Social media to dla nas przede wszystkim kanał dystrybucji, który wykorzystujemy do promocji Twojej treści. Możliwości reklamowe pozwalają na precyzyjną segmentację grup docelowych, docieranie do potencjalnych klientów oraz przypominanie się tym, którzy z Twoją marką mieli już styczność (remarketing). Ciekawe formaty reklamowe oraz profesjonalnie prowadzona komunikacja gwarantują np. wzrost ruchu na Twojej stronie czy większą zapamiętywalność marki.

Co możemy zrobić z Twoimi treściami w social media?

Aby skutecznie komunikować się w social media, dobrze jest posiadać nie tylko plan, ale przede wszystkim klucz do działań. Opracowanie strategii komunikacji w social media to skuteczna droga do zbudowania świadomości marki.

Stworzenie klucza komunikacyjnego, opartego o Twoje cele biznesowe, pozwala nie tylko tworzyć posty adekwatne do strategii biznesowej, ale także realizować założony plan.

Tworzymy profesjonalny profil biznesowy Twojej firmy i budujemy oraz rozwijamy wokół niego społeczność. Zadbamy o to, by profil odpowiadał najważniejszym cechom Twojej marki, skupiał fanów, którzy odzwierciedlają Twoją grupę docelową oraz charakteryzował się angażującą i profesjonalną treścią oraz obsługą.

Komunikacja Twojej marki opierać się będzie m.in. na postach kierujących bezpośrednio do treści publikowanych na blogu i tych promujących poszczególne miejsca na Twojej stronie firmowej.

Grupy na Facebooku to wyjątkowy sposób na zaangażowanie społeczności wokół wybranego tematu. W dobie ograniczonych zasięgów profili bizensowych, docieranie do swoich odbiorców w sposób organiczny stało się absolutnym wymogiem.

Stworzenie grupy, zebranie w niej społeczności, która będzie aktywna oraz jej moderacja to zadanie, które chętnie zrealizujemy w ramach budowania zasięgu Twojej komunikacji.

Czy wiesz, że...
58 %

konsumentów przyznaje, że śledzi marki w social media. Jednym z powodów jest fakt, iż tworzą one ciekawy lub użyteczny content.

 

Zadbaj o wyróżnianie się Twoich treści oraz opiekę nad społecznością skupioną wokół Twojej marki.

Wyślij brief
Mam więcej pytań