Dlaczego zaczynamy od strategii?

Strategię Content Marketingową traktujemy jako punkt wyjścia dla naszych działań. Poświęcamy dużo czasu na odkrycie, poznanie lub zdiagnozowanie zainteresowań Twoich grup docelowych.

Grzegorz Miłkowski Business Content Marketing ContentHouse

Grzegorz Miłkowski
CEO

Budujemy persony, czyli zestaw cech czytelników, którzy są Twoimi klientami. Analizujemy ich zachowania w sieci, dokładnie określamy, jakie tematy i kiedy konsumują. Wszystko po to, by precyzyjnie dobierać treści o Twojej usłudze lub produkcie do możliwych zapytań oraz docierać z nimi w odpowiednim czasie i odpowiednim miejscu.

Jak wygląda tworzenie strategii
content marketingowej?

1
Hello brief!

Poznajemy Twój biznes i co oferujesz. Wspólnie ustalamy cele strategii content marketingowej oraz jak będziemy je mierzyć. Analizujemy działania Twojej konkurencji.

2
Grupy docelowe

Za pomocą narzędzi, poznajemy Twoich odbiorców. Następnie dzielimy ich na mniejsze podgrupy, do których będziemy kierować najbardziej dopasowany content, odpowiadający na ich problemy i pytania.

3
Planujemy treści

Dla każdej grupy docelowej tworzymy zestaw treści, który odpowiada ich potrzebom. Określamy słowa kluczowe oraz sposób prezentacji contentu – blog, video, a może branded content?

4
Plan dystrybucji

Chcąc dotrzeć do naszych odbiorców, wykorzystujemy nie tylko SEO, ale również możliwości social media. Przygotowujemy media plan wraz z budżetem.

Dlaczego warto mieć strategię
content marketingową?

  • Strategia precyzuje cele oraz kierunek działań content marketingowych
  • Pozwala w sposób uporządkowany prowadzić działania content marketingowe
  • Strategia pozwala na synergię działań SEO oraz PR
  • Określa sposób mierzenia efektów w content marketingu
Czy wiesz, że...
75 %

firm, które wykorzystują marketing treści, nie ma udokumentowanej strategii content marketingowej.

 

Nie musisz być jedną z nich!

Wyślij brief
Mam więcej pytań