Cykl szkoleń magazynu BRIEF, których temat to „Content Marketing – poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj”, to wartościowe i merytoryczne spotkania, które pozwolą na zrozumienie takich pojęć jak brand journalism, storytelling, a także umiejętność analizy i tworzenia wartościowych treści w różnych kanałach komunikacji. Jeden z cyklów odbywaący się 19 stycznia, poświęcony będzie Brand Journalismowi, a poprowadzi go m.in. Grzegorz Miłkowski, nasz Managing Director.
Brand Journalism oczami naszego eksperta
- Strategia dla własnych mediów – jak ją stworzyć?
- Niezbędna wiedza technologiczna, którą trzeba posiąść, by wystartować z własnymi mediami.
- Pozyskiwanie leadów za pomocą medium branded contentowego – jak skłaniać konsumentów, by dołączyli do Twojej bazy i czytali Twoje komunikaty.
- Multichannel content – jak zbudować ekosystem marketingowy wokół swoich kanałów komunikacji?
- Context Content – kontekst w content marketingu może być najskuteczniejszym handlowcem w Twojej firmie.
- ROI – czy brand journalism jest mierzalny? Oczywiście, że tak – zobacz, w jaki sposób.
Więcej informacji oraz pełny plan szkoleń znajdziecie tutaj: http://www.brief.pl/strona,szkolenia_content_marketing.html