Nie zwalniamy tempa! Właśnie wydaliśmy kolejny e-book z serii „Content Standard”. Tym razem wzięliśmy na warsztat brand journalism – nową erę PR, kreującą dziennikarski sposób myślenia o komunikacji.
W e-booku poruszone zostały takie kwestie jak tworzenie angażującego i wartościowego contentu, sposób na atrakcyjne opowiadanie o marce, jakie narzędzia wykorzystywać, jak planować kampanie, mierzyć zasięgi i optymalizować wydatki budżetowe.
W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.
E-book dostępny jest pod linkiem: https://contenthouse.pl/publikacje/
Brand journalism nową erą PR?
– Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.
Standardy dobrego contentu
„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierający się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.